728 x 90

لیزا مک‌کلین، کلودیا تنی و مارشا بلکبرن - رژیم ایران از پولهای بلوکه شده برای تأمین مالی تروریسم و ​​سرکوب مردم ایران استفاده می‌کند

لیزا مک‌کلین، کلودیا تنی و سناتور مارشا بلکبرن
لیزا مک‌کلین، کلودیا تنی و سناتور مارشا بلکبرن

لیزا مک‌کلین، کلودیا تنی و سناتور مارشا بلکبرن، درباره معامله دولت بایدن با رژیم آخوندی و آزادی ۶میلیارد دلار پولهای بلوکه شده رژیم ایران در بانکهای کره جنوبی در پستهای جداگانه‌ای در شبکه اکس واکنش نشان دادند و گفتند آزادی پولهای بلوکه شده برای تامین مالی تروریسم و سرکوب و ظلم مستمر بر مردم ایران استفاده می‌شود.

لیزا مک کلین عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا، روز ۲۵مرداد نوشت
پیگیری بی‌وقفه پرزیدنت بایدن برای جلب رضایت رژیم مستبد ایران مایه شرمساری کشور ما است و فقط خاورمیانه و بقیه جهان را خطرناکتر خواهد کرد.

 

کلودیا تنی عضو کنگره: «دولت بایدن ۶میلیارد دلار به آخوندهای ایران برای تأمین مالی تروریسم و ​​سرکوب و ظلم مستمر بر مردم ایران و نه برای تلاشهای بشردوستانه اختصاص داد. اظهارنظرهای توهین‌آمیز مانند این [موضع‌گیری سناتور کریس مورفی در حمایت از اقدام دولت بایدن] فقط به رژیم شرور قدرت می‌بخشد».

 

 سناتور مارشا بلکبرن عضو کمیته‌های قضاییه و مالی سنای آمریکا روز ۲۳مرداد نوشت: «دولت بایدن آماده است ۶میلیارد دلار در معامله گروگان‌گیری به ایران بدهد. این اقدام خطرناکی است که ایالات متحده را در موقعیت ضعیفی قرار می‌دهد. ما نباید با تروریست‌ها مذاکره کنیم».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b49859ad-2342-4969-a98c-967936720d5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات