728 x 90

لوید آستین: ثابت قدم در کنار شرکایمان خواهیم ایستاد تا رژیم ایران و نیروهای نیابتی آن را مورد حسابرسی قرار دهیم

ژنرال لوید آستین
ژنرال لوید آستین

ژنرال لوید آستین؛ وزیر دفاع آمریکا روز جمعه ۱۲فروردین در سخنانی که در جلسه تحویل دهی فرماندهی سنتکام از ژنرال کنت فرانک مک کنزی به ژنرال مایکل کوریلا برگزار شد با اشاره به دخالت‌های تجاوزکارانه رژیم ایران در منطقه تأکید کرد: «ما ثابت قدم در کنار شرکایمان خواهیم ایستاد تا رژیم ایران و نیروهای نیابتی آن را مورد حسابرسی قرار دهیم».


وی در این مراسم با تأکید بر سیاست‌های آمریکا در مواجه با رژیم ایران اضافه کرد: «ایالات متحده متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌یی است. رژیم ایران برنامه هسته‌یی خود را گسترش داده و روی قابلیت‌های نظامی، به‌ویژه موشکهای بالستیک سرمایه‌گذاری کرده است. رژیم ایران نیروهای نیابتی خطرناکی را پرورش داده است و از سامانه‌های هوایی بدون سرنشین برای تهدید ما و شرکایمان استفاده می‌کند.
ما هم‌چنان به یک نتیجه دیپلماتیک در مورد موضوع هسته‌یی متعهد هستیم. اما صرف‌نظر از نتیجه مذاکرات هسته‌ای، ما به همکاری نزدیک با بسیاری از شرکای‌مان برای مقابله با تهدیدات ایران ادامه خواهیم داد.
در کوتاه مدت، ما اشتراک گذاری اطلاعات را افزایش خواهیم داد و دفاع هوایی منطقه را تقویت خواهیم کرد. و در بلندمدت، با یکدیگر همکاری خواهیم کرد تا با استفاده رژیم ایران از موشکها و گسترش پهپادها مقابله کنیم و ما ثابت قدم در کنار شرکایمان خواهیم ایستاد تا ایران و نیروهای نیابتی آن را مورد حسابرسی قرار دهیم».(سایت وزارت دفاع آمریکا ۱۲فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da89797e-412f-45e4-9c99-b3146ebd8aad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات