728 x 90

لغو سفر رئیسی به ترکیه

انفجار بر سر قبر قاسم سلیمانی
انفجار بر سر قبر قاسم سلیمانی

لغو سفر رئیسی به ترکیه

درخواست مداوای مجروحان

و بازگشت نظم و آرامش به کرمان

 

رئیسی

بی‏ شک عاملان و آمران

به‌زودی به دست نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی

و به سزای عمل خود خواهند رسید

 

رئیسی در پیام خود بدون ذکر نام یک‌طرف مشخص جنایت‌کاران ایران‌ستیز را متهم کرده است که در سالگرد قاسم سلیمانی که رئیسی او را سردار فاتح مبارزه با تروریسم خوانده به اینکار مبادرت کرده‌اند. رئیسی می‌گوید: ضمن تأکید بر پیگیری و شناسایی طراحان و آمران از تمامی مسئولان استانی می‏‌خواهم هر چه سریع‏‌تر، نسبت به تسکین آلام آسیب‏‌دیدگان و مداوای مجروحان و بازگشت نظم و آرامش به کرمان اقدامات لازم را به ‏عمل آورند.

بی‏ شک عاملان و آمران این اقدام به‌زودی به دست نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و به سزای عمل خود خواهند رسید.

 

روز چهارشنبه ۱۳ دیماه تلویزیون رژیم پخش مستقیم مناسبت سالمرگ سلیمانی در مصلای تهران را ناتمام گذاشت. رئیسی در این سخنرانی ناتمام گفت: شهید سلیمانی الگوست برای جامعه امروز ما قهرمان ایران اسلامی است و قهرمان جهان اسلام. او قهرمان مبارزه با تروریسم در غرب آسیاست. او در کسوت دفاع از مظلومان و فلسطین مقتدر و مظلوم تمامی تهدیدها را تلاش کرد به فرصتها تبدیل کنه.

او توانست مقاومت را به‌صورت منسجم در منطقه فعال و فعال‌تر کند به‌نحوی که مردم مظلوم فلسطین مردم مظلوم لبنان مردم مظلوم در یمن در عراق در سوریه و در همه منطقه احساس کرده‌اند می‌توانند. او روحیه ما می‌توانیم را به‌هم القا کرد و همه فهمیدند که حقیقتاً دشمن دشمنی است که می‌توان او را با مقاومت و ایستادگی شکست داد.

ببینید امروز مقاومت را قریب نود روز مقاومت داره خودنمایی می‌کنه نیروی هوایی دارد نیروی دریایی دارد از شما می‌پرسم نیروی زمینی آن‌چنان دارد؟ من این را به شما عرض کنم نام نمی‌برم برخی از رؤسای کشورها که ما تماس داریم می‌گن موجب شگفتی و تعجب ماست چگونه رژیم غاصب با همه ادعاها و با همه ساز و برگ نظامی‌اش در مقابل این مقاومت زمین‌گیر شده برای ما تعجب‌آوره چقدر قدرت چقدر توانایی قدرتتون به مقاومت نمی‌رسه کودکان رو می‌کشید زنان رو می‌کشید ما یقین داریم در کشتن ده‌هزار کودک و این میزان از مردم بی‌گناه دست انتقام الهی بیرون آمده و بیرون خواهد آمد بیش از این و رژیم صهیونیستی حتماً پایان پایان قطعی خواهد داشت و به‌زودی ما شاهد پایان رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

ما معتقدیم و باور داریم طوفان الاقصی ادامه دارد و پایان طوفان الاقصی پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.

مردم منطقه غرب آسیا بدانید همه شما حاج مدیون قاسم سلیمانی هستید. بدانید امنیتی که امروز در منطقه ماست ما مدیون قهرمان مبارزه با تروریسم حاج‌قاسم سلیمانی هستیم و مدیون شهدای عالی‌قدر این منطقه از فاطمیون و حیدریون زینبیون و همه و همه این مجالسی که می‌بینید در کشور برپا شده. این سیل جمعیتی که به طرف مزار نورانی حاج‌قاسم سرازیره در این ایام می‌آید با عمل جنایت‌کارانه‌تون مردم را بترسانید زورتون نمی‌رسه به مقاومت قدرتتون در مقابل نیروهای مقاومت کارایی‌اش را از دست داده حالا به مردم بی‌گناه می‌پردازید.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم: ۱۳دی)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f901ed7e-c0fb-4725-8d16-0c1679fb3961"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات