728 x 90

لاف و گزافها و پرت و پلاهای ضدونقیض رئیسی جلاد در خوزستان

رئیسی جلاد در خوزستان
رئیسی جلاد در خوزستان

لاف و گزافها و پرت و پلاهای ضدونقیض رئیسی در خوزستان

جلاد قتل‌عام ۶۷: نظام جمهوری اسلامی با توجه به این میزان از دموکراتیک بودن مورد حقد و کینه دشمن است!

 

رئیسی جلاد ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

هیچ نهادی در نظام جمهوری اسلامی نیست که برخاسته از رأی مردم به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم نباشه این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی که مبتنی است بر اراده مردم مبتنی است بر رأی عمومی و این باعث شگفتی و تعجب است که امروز کسانی که مدعی دموکراسی هستند دارند طرف‌داری می‌کنند از بعضی از دولتهایی که حتی یکبار در آن کشورها انتخابات و مراجعه به رأی عمومی برگزار نشده و کشوری که به‌طور متوسط هر سال یک انتخابات داشته و در هر سال مراجعه کرده به رأی عمومی این کشور با توجه به این میزان از دموکراتیک بودن مورد حقد و کینه دشمن است.

در یک سفری که من به آفریقا داشتم با یک آقایی مواجه شدم که از حقوق‌دانان برجسته آفریقا بود و از دوستان بسیار نزدیک آقای ماندلا ایشان به من گفت که فلانی من تمام قوانین اساسی کشورهای جهان رو مطالعه کردم برای این‌که آقای ماندلا بعد از این‌که قدرت به‌دستش افتاد به من مأموریت داد برو قانون اساسی برای آفریقای جنوبی بنویس و من رفتم همه قانون‌ها رو مطالعه کردم من قانون اساسی جمهوری اسلامی را مترقی‌ترین و پیشرفته‌ترین قانون اساسی دنیا می‌دانم.

 

رئیسی جلاد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲- نشست خبری در خوزستان

ما در خوزستان شاهد خلاف‌کاران و مفسدینی هستیم که به‌مثابه اژدهای هفت سر در تمام ادارات و دستگاهها رخنه کردند و جولان می‌دهند یکی از بسترهای مهم این فساد در صنعت ها و به‌ویژه در پتروشیمی هست متأسفانه که شاهد عدم برخورد جدی و بازدارنده از سوی مقامات قضایی با این مفاسد در استان خوزستان هستیم.

رئیسی: متشکرم ببینید مسأله مبارزه با فساد نه فقط در دستور کار این دولت هست بلکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در درون خودش ضدفساد است به هیچ‌گونه فسادی رو نخواهد پذیرفت یعنی در هاضمه نظام اسلامی به هیچ عنوان پذیرشی از فساد وجود ندارد.

معاون محترم اجرایی رئیس‌جمهور با همکاری استانداری محترم و با همکاری همه بخش‌های نظارتی در استان رسماً اعلام شد که پانزده مدیر در استان تغییر خواهند کرد بعد از این هم باز پیگیری خواهد شد دائماً در حال ارزیابی هستیم ما ضمن احترام به همه مدیران نسبت احترام به همه کسایی که دارن کار می‌کنن ما بنا داریم کار را دنبال کنیم دولت ما هم نمی‌خواهیم دست‌اندرکاران در دولت از کنار مسائل عبور کنند ما بارها گفتیم مسأله رو باید حلش کنیم.

ما این تعداد از مدیرانی که امروز اعلام شد اینها بحث خدایی نکرده مشکل فردی و شخصی شون نیست بحث این‌که اینها در یک ارزیابی دقیقی که انجام شده معلوم شد که نمی‌تونن کار رو ادامه بدهند.

(تلویزیون شبکه خوزستان رژیم: ۸ اردیبهشت)

 

فضیحت بلوف درمانیهای رئیسی جلاد در خوزستان:

بعضی‌ها می‌گویند که فلانی تو قول این‌قدر مسکن دادی خب بله بر اساس چی دادم؟بر اساس خواسته احساسی یا یک مطالعه انجام شده؟

یک میلیون نیاز کشور هر سال به مسکن بوده هر سالی که انجام نشده تاکنون ما عقب‌ماندگی داریم

 

رئیسی جلاد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲:

الان خیلی از کارها در کشور باید مثل شب عملیات انجام بشه آقایان محترم درست مثل شب عملیات والا کار به سامان نمی‌رسه مردم گله‌مند می‌شوند.

چرا باید این خانواده این عزیز ما اطمینان پیدا کنه که مشکل زمین و مشکل مسکنش در اینجا قابل حل هستش یک امری ناشدنی است بعضی‌ها می‌گن که فلانی تو قول این‌قدر مسکن دادی خب بله بر بر اساس چی دادم؟ بر اساس یک خواسته احساسی یا یک مطالعه انجام شده؟ یک میلیون نیاز کشور هر سال به مسکن بوده هر سالی که انجام نشده تاکنون ما عقب‌ماندگی داریم سالهایی که دویست و پنجاه هزارتا انجام شده سیصد تا انجام شده ما به همان میزان عقب‌ماندگی داریم لذا الآن مشکل داره ایجاد می‌کند درسته یا نه؟

رئیسی: اجازه بفرمایید اجازه بفرمایید اجازه بفرمایید اگر اگر نقش دولت نقش دخالت باشه طبیعتاً همین طور خواهد شد ما باید بگذاریم بخش‌های خصوصی وارد میدون بشوند حالا ایشان مسکن اش را مثال زدند بخشهای دیگرش هم همین طور است.

(تلویزیون شبکه خوزستان (رژیم): ۸ اردیبهشت)

 

سخنرانی رئیسی جلاد در هویزه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

ما اعلام کردیم که مسأله خوزستان از مسائل مهم خوزستان مسأله بیکاری هست که رنج می‌دهد هم خانواده‌ها رو هم ما رو رنج می‌ده و باید این رنج را تبدیل کرد به یک آرامشی با جذب نیروهای کارآمدی که در این استان هستند.

من باید اینجا تقدیر دیگری هم بکنم که در رشد اقتصادی چهار درصدی که از وقتی دولت شروع شده متوسط چهار درصد و رشد اقتصادی داشتیم سهم نفت و گاز سهم بالایی بوده بخش‌های مختلفی سهم دارند و این سم سهم بالایی است.

(تلویزیون شبکه خوزستان (رژیم): ۸ اردیبهشت)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/195faf2d-090e-4f57-8026-4e7596ac00ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات