728 x 90

قطع شدن ۲۵شبکه تلویزیونی و رادیویی رژیم، پخش تصاویر رهبر مقاومت و خانم مریم رجوی و شعارها و پیام‌های مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی:

شبکه‌های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ تلویزیون رژیم

جام جم ۱ و ۲ و ۳، العالم، قرآن، سلامت، ورزش، آموزش، فرهنگ

رادیوهای فرهنگ، پیام، قرآن، ورزش، اقتصاد، آوا، ایران

سلامت، تلاوت، تهران، رادیو موسمی، رادیو رزرو و رادیو جوان

 

یک گزارش از داخل رژیم:

تا ساعت ۴ بعدازظهر (به وقت تهران) بیش از ۴۰۰ سرور رادیو و تلویزیون از دور خارج و منهدم شده است

 

حراست صدا و سیما و گله‌های مأموران اطلاعات همهٔ ورودی و خروجی‌های محل صدا و سیما را بستند

و مانع هر گونه ورود و خروج شدند

 

بازداشت و بازجویی عجولانه و جمعی کارمندان بی‌گناه رادیو تلویزیون

 

معاون فنی سازمان صدا و سیمای رژیم: اتفاقی که افتاده یک کار ساده‌ای نیست یک کار فوق‌العاده پیچیده‌ای است

به احتمال خیلی زیاد کسانی که صاحب این تکنولوژی هستند می‌توانند

از بک دورها و امکاناتی که خودشان روی سیستم‌ها در نظر گرفتند بهره‌برداری کنند

 

تلویزیون رژیم ۷بهمن ۱۴۰۰: حالا آقای علیدادی معاون فنی سازمان الآن تلفنی همراه ما هستند تا توضیحات بیشتر را از ایشان بپرسیم

آقای علیدادی خدمت شما سلام عرض می‌کنم خدا قوت خواهش می‌کنم در خصوص این موضوع توضیحات بیشتری به‌ما بدهید

علیدادی معاون فنی صدا و سیما: خوب همکاران ما درگیر کار هستند و دارند بررسی می‌کنند جزییات امر را با توجه به این‌که به‌هرحال ... امنیتی برای زیرساختهای مد نظر از قبل در نظر گرفته شده بود به‌نظر میاد که این اتفاقی که افتاده یک کار ساده‌ای نیست یک کار فوق‌العاده پیچیده‌ای است که به احتمال خیلی زیاد کسانی که صاحب این تکنولوژی هستند می‌توانند به‌هرحال از بکدورها و امکاناتی که خودشان روی سیستمها در نظر گرفتند بهره‌برداری کنند و بتوانند صدمه بزنند به زیرساختها.

همکاران ما دقیقاً دارند بررسی می‌کنند امیدواریم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم علت و محدوده مشکل را بررسی و اعلام بکنیم

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس

شبکه‌های تلویزیون رژیم ایران تصاویر رهبران اپوزیسیون را نشان دادندو شعار مرگ بر خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم سردادند

خبرگزاری آسوشیتدپرس ۷بهمن ۱۴۰۰: شبکه‌های تلویزیون رژیم ایران روز پنجشنبه تصاویری را پخش کردند که رهبران اپوزیسیون را نشان می‌دهد و شعار مرگ بر خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم نیز پخش شد، رویدادی که تلویزیون دولتی بعداً آن را هک توصیف کرد.

این تصاویر، رهبران مجاهدین خلق و نام یک حساب کاربری را در ۲شبکه اجتماعی نشان می‌داد که گفتند گروهی از هکرها هستند که پیام ستودن مخالفان را پخش می‌کردند.

این حادثه برای تلویزیون رژیم ایران که تحت کنترل افراطیون در این کشور است، رخنه‌ای جدی محسوب می‌شود (خبرگزاری آسوشیتدپرس ۷بهمن۱۴۰۰).

 

 

خبرگزاری رویترز

شبکه صدا و سیمای رژیم ایران هک شد

به گزارش خبرگزاری رژیم، سایت صدا و سیمای حکومتی روز پنجشنبه به مدت ۱۰ثانیه هک شد. صدا و سیما گفت: «در مدت ۱۰ثانیه چهره و صدای [مجاهدین] در شبکه یک پخش شد»، (خبرگزاری رویترز ۷بهمن۱۴۰۰)

 

خبرگزاری بلومبرگ

چند شبکه تلویزیونی و یکی از بزرگترین ایستگاه‌های رادیویی رژیم ایران در یک «حمله دقیق» توسط اپوزیسیون هک شدند

خبرگزاری بلومبرگ، ۷بهمن ۱۴۰۰: بر اساس اطلاعیه‌یی که در کانال تلگرامی شبکه صدا و سیمای رژیم ایران منتشر شد، چند شبکه تلویزیونی و یکی از بزرگترین ایستگاه‌های رادیویی آن در یک «حمله دقیق» در اوایل روز پنجشنبه هک شدند.

پیش از این، خبرگزاری فارس عکسی از هک را از وب سایت استریم دولتی تله‌وبیون منتشر کرده بود که تصاویر مریم و مسعود رجوی را نشان می‌داد که چند دهه است خواهان سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی هستند (خبرگزاری بلومبرگ: ۷بهمن ۱۴۰۰).

 

اظهارات و انعکاسات رسانه‌ها و مهره‌های رژیم

خبرگزاری سپاه پاسداران با عنوان تلاش برای خرابکاری در صدا و سیما نوشت: دقایقی پیش تصویر مسعود و مریم رجوی در برخی شبکه‌های صدا و سیما برای لحظاتی منتشر شد. پیگیریها برای منشأ این خرابکاری آغاز شده است.

مسئولان فنی سازمان صدا و سیما می‌گویند احتمالاً سرور، مورد حمله هکری قرار گرفته است.

اتفاقاتی مشابه نیز در شبکه قرآن، رادیو پیام و رادیو جوان هم رخ داده است.

علیدادی معاون فنی صدا و سیما درباره این اتفاق گفت: «همکاران ما در حال بررسی هستند؛ این اقدام کار فوق‌العاده پیچیده‌ای است و تنها صاحبان این تکنولوژی می‌توانند از بک دورها و امکاناتی که از قبل روی سیستم‌ها در نظر گرفته‌اند بهره‌برداری کنند و صدمه بزنند»

 

سایت حکومتی رویداد ۲۴ نوشت: هک تلویزیون ایران توسط سازمان مجاهدین خلق. شبکه اول سیما برای لحظاتی هک شد و تصویر مسعود و مریم رجوی در آن نمایش داده شد. در شبکه رادیویی آوا هم شعارهای این گروه شنیده شد. «سایت رویداد ۲۴ رژیم: ۷بهمن ۱۴۰۰)

 

پایگاه خبری صراط رژیم نوشت: فرستنده شبکه یک سیما، توسط مجاهدین دچار اختلال شد و طی ثانیه‌هایی تصویر مسعود رجوی و شعار علیه نظام پخش شد.


تلگرام خبرهای فوری رژیم به هک شدن شبکه‌های رژیم اعتراف کرد و نوشت: پخش برنامه‌های شبکه یک برای لحظاتی به‌دلیل ظاهر شدن تصویر مسعود رجوی قطع شد

 

روزنامه حکومتی سراج نوشت: برخی شبکه‌های سیمای ملی مثل شبکه یک و شبکه قرآن توسط مجاهدین هک شد و برای ثانیه‌هایی عکس سران این گروه نمایش داده شد!
در اقدامی عجیب شبکه یک دقایقی قبل تصویری پخش کرد که در آن درود بر رجوی و مرگ بر خامنه‌ای آمده بود.

 

تلویزیون رژیم ۷بهمن ۱۴۰۰:

گوینده: همان‌طور که در خبر ساعت ۱۴ شبکه یک داشتیم تصاویر این شبکه برای لحظاتی امروز هک شده در میان پخش آنونس در این شبکه حدوداً به مدت ۱۰ثانیه تصاویر این شبکه هک شده و تصویری از یکی از سران منافقین پخش شده در این زمینه گفتگو می‌کنیم با آقای کاوه منگلی خبرنگار و متخصص فناوری اطلاعات.

آقای منگلی اصلاً موضوع چه بوده و حمله سایبری و هک یعنی چی!؟؟

منگلی: بحث حملات سایبری در واقع هر نوع دسترسی غیرمجاز به ساختار یا محتوایی که در چارچوبهای نرم افزاری قابل تعریف هست به نوعی حمله سایبری محسوب می‌شود و خوب در این مورد هم یک حمله سایبری اتفاق افتاده که دسترسی به یکی از غیرمجاز محسوب می‌شود برای مدتی این اتفاق افتاده روی آنتن بوده. (تلویزیون شبکه خبر (رژیم) ۷بهمن۱۴۰۰)

 

تلگرام آخرین خبر رژیم ۷بهمن۱۴۰۰: چطور مجاهدین به آنتن صدا و سیما رسیدند؟! سیستم‌های فنی و پخش صدا و سیما کاملاً ایزوله است و پروتکل‌های امنیتی قابل قبولی دارد و امکان دسترسی از طریق اینترنت ندارد. . هنوز اطلاعات دقیقی از ابعاد مختلف این خرابکاری منتشر نشده و مسئولان صدا و سیما در حال بررسی پرونده هستند اما به‌نظر می‌رسد خرابکاری محتمل‌ترین گزینه بوده است. (تلگرام آخرین خبر: ۷بهمن۱۴۰۰)

 

حسام‌الدین آشنا معاون پیشین وزارت اطلاعات و مشاور مطبوعاتی روحانی شیاد در یک واکنش غیظ‌آلود نوشت: از این سازمان منافقین هر چه بگویید برمی‌آید؛ (توئیتر حسام‌الدین آشنا ۷بهمن۱۴۰۰)

 

سخنگوی مجاهدین: غیظ و کین سردمداران و مهره‌های اطلاعاتی و مزدوران نظام بسیار قابل فهم است. بیا سوته‌دلان گردهم آییم! اما این هنوز از نتایج سحر است. باش تا صبح دولت قیام خلق در زنجیر فرا برسد و جلادان و دژخیمان آشنا و نا آشنا در برابر عدالت قرار بگیرند. در روزی که ایران آزاد شود راستی چه خواهید کرد؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e755f7d-7159-4bb7-aeba-f5a4cb4b6c9b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات