728 x 90

قدردانی خانم رجوی از هموطنان و پارلمانترها و حقوقدانان و شخصیت‌های سیاسی با تأکید بر ادامه کارزار جهانی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قدردانی خانم رجوی از هموطنان و پارلمانترها و حقوقدانان و شخصیت‌های سیاسی

با تأکید بر ادامه کارزار جهانی

 

خانم مریم رجوی از همه هموطنان و پارلمانترها و حقوقدانان و شخصیت‌های سیاسی در کارزار جهانی علیه معاملهٔ ننگین با فاشیسم دینی حاکم بر ایران برای آزادی دیپلمات تروریست بمب‌گذار قدردانی کرد. او به‌طور خاص از پارلمانترها و حقوقدانان و تظاهر کنندگان در بلژیک و ایستادگی آنها در برابر قربانی کردن عدالت و دموکراسی و حقوق‌بشر، سپاسگزاری نمود و گفت آنان به‌راستی تا همین نقطه بسیاری حقایق را برملا کردند و حراج ارزش‌ها و حکومت قانون را رسوا و محکوم کردند.

خانم رجوی کارزار جهانی و تظاهرات و اعتراضهای هموطنان در بلژیک، اتریش، فرانسه، سوئد، آمریکا، آلمان، نروژ، ایتالیا، کانادا، هلند، دانمارک، انگلستان، استرالیا، رومانی و لوکزامبورگ را ستود و آنها را عامل تعیین‌کننده روشنگری و برانگیختن افکار عمومی علیه زد و بند دانست و بر ضرورت ادامهٔ آنها تأکید کرد.

خانم رجوی برای اطلاع هموطنان افزود: مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران با مشورت حقوقدانان و پارلمانترها در کشورهای مختلف به‌ویژه بلژیک، راهها و شقوق گوناگون سیاسی و قانونی برای جلوگیری از در بردن دیپلمات تروریست رژیم را بررسی کرده و از هر آنچه در توان دارند فروگذار نخواهند کرد. در صورت لزوم مراجعه به دادگاه قانون اساسی بلژیک و دادگاه حقوق‌بشر اروپا در دستور کار قرار می‌گیرد تا هم‌چنانکه حقوقدانان به نخست‌وزیر بلژیک نوشته‌اند از «به سخره گرفتن حاکمیت قانون و مصونیت رژیم ایران و مقامات آن‌که درگیر تروریسم و جنایات علیه بشریت هستند»، جلوگیری شود.

خانم رجوی خواستار حمایت هر چه بیشتر هموطنان و پشتیبانان مقاومت ایران برای ممانعت از تصویب معاملهٔ شرم‌آور با فاشیسم دینی در پارلمان بلژیک شد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۴ تیر ۱۴۰۱ (۵ ژوئیه ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13e7a116-2222-4192-8cef-ba052821d7e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات