728 x 90

قتل جنایتکارانهٔ یک نوجوان ۱۴ساله در مشهد با شلیک مأموران جنایتکار خامنه‌ای

قتل نوجوان ۱۴ساله توسط نیروی سرکوبگر انتظامی
قتل نوجوان ۱۴ساله توسط نیروی سرکوبگر انتظامی

یک نوجوان ۱۴ساله در مشهد، در پی تعقیب و گریز گشت سرکوبگر و جنایتکار انتظامی کلانتری ۱۷ مصلی این شهر، با شلیک مستقیم مورد هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.
بر اساس این گزارش روزنامه حکومتی خراسان، شب دوشنبه گذشته، نوجوانی ۱۴ساله که به‌طور پنهانی همراه با چند تن از دوستان هم سن و سال خود در یکی از خیابانهای مشهد در حال رانندگی با خودروی پدرش بود، مورد تعقیب و گریز گشت انتظامی کلانتری مصلی این شهر قرار گرفت.
نیروهای گشت انتظامی هم با دیدن خودروی پژویی که با حضور پلیس محل را ترک کرد به او فرمان «ایست» دادند، اما راننده نوجوان که به‌خاطر نداشتن گواهی نامه رانندگی، برای گریز از مأموران مصمم‌تر بر سرعت خود افزود.
در همین حال یکی از نیروهای انتظامی بعد از شلیک چند تیر هوایی، سپس لوله سلاح خود را به سمت خودرو پژو ۴۰۵ گرفت و ماشه را فشرد؛ گلوله شلیک شده شیشه عقب خودرو را شکست و به سر نوجوانی با هویت محمد قاسمی اصابت کرد که در صندلی عقب و کنار یکی از دوستانش نشسته بود.
در همین حال خودرو متوقف شد و نوجوان ۱۴ساله جان سپرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7bc4dc9-883e-461b-a522-445e99f2f1b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات