728 x 90

فیگارو: رژیم ایران به‌دنبال حذف سپاه پاسداران از لیست تروریستی و امتناع واشنگتن

سپاه پاسداران در لیست تروریستی
سپاه پاسداران در لیست تروریستی

روزنامه فرانسوی فیگارو روز چهارشنبه ۳۱فروردین درباره توافق اتمی تحت عنوان رژیم ایران توافق هسته‌یی را دور از دسترس می‌داند و واشنگتن را مقصر می‌شناسد نوشت:

جمهوری اسلامی روز دوشنبه اعلام کرد که چشم‌انداز توافق با قدرتهای بزرگ در مورد پرونده هسته‌یی دور می‌شود و ایالات متحده را مسئول این تأخیر دانست. مذاکرات برای نجات توافقنامه ۲۰۱۵ حاکم بر برنامه هسته‌یی رژیم ایران یک سال پس از آن که در وین آغاز شد هنوز به نتیجه نرسیده است. پس از چندین اعلامیه خوش‌بینانه در مورد توافق قریب‌الوقوع در وین، اختلافاتی در هفته‌های اخیر عمدتاً بین تهران و واشنگتن، دوباره ظاهر شده است...

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: "بیش از تنها یک موضوع معلق بین ایران و ایالات متحده وجود دارد. پیام‌هایی که در هفته‌های اخیر، قبل و بعد از سفر آقای مورا به تهران ارسال شده، به دور از راه‌حل‌هایی است که امکان دهد بتوان از توافق صحبت کرد.

فیگارو افزود: رژیم ایران از آمریکاییها می‌خواهد که سپاه پاسداران را از فهرست "سازمانهای تروریستی" خود حذف کند. واشنگتن تاکنون از این کار امتناع کرده است». 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9de74292-e895-4380-9287-ee4ef5b97435"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات