728 x 90

فلاحت پیشه: پزشکیان بداند هر گونه گران‌سازی، پوست خربزه زیر پای اوست

فلاحت پیشه
فلاحت پیشه

در آستانه مراسم تنفیذ حکم رئیس‌جمهور جدید ارتجاع، فلاحت‌پیشه رئیس سابق کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت: جریان خالص‌ساز دندان تیز کرده تا دولت را در کمین بیندازد. پزشکیان بداند هر گونه گران‌سازی، پوست خربزه زیر پای اوست.

در همین حال، به‌نوشته رسانه حکومتی عصر ایران، در جلسه اعضای ستادهای پزشکیان در تهران، عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان به‌خاطر تأکید بر نقش ستادهای قالیباف در ریاست‌جمهوری پزشکیان از سوی حاضران مورد اعتراض قرار گرفت و با هو و شعار دروغه دروغه حاضران مواجه شد. در این تجمع هم‌چنین شعار «دولت ائتلافی نمی‌خواهیم» سر داده شد.

روزنامه حکومتی اعتماد نیز با کنایه به کیهان، که نوشته بود پزشکیان اسب زین کرده تحویل می‌گیرد، نوشت: وقتی دولت رئیسی آمد دلار ۲۴ هزار، گوشت ۱۰۰ هزار، مرغ ۲۰ هزار، پراید ۴۰ میلیون، مسکن متری ۳۰ میلیون بود. حالا که می‌رود دلار ۵۷ هزار تومان، گوشت ۷۰۰ هزار تومان، مرغ ۸۵ هزار، پراید ۴۰۰ میلیون، مسکن متری۸۰میلیون است. خجالت نمی‌کشید این اسب زین شده را تحویل می‌دهید.

 

آخوند کریمی تبار امام جمعه خامنه‌ای در ایلام ـ ۵مرداد ۱۴۰۳

این انتظاری که مردم دارند از رئیس‌جمهور منتخب این است که خودش با این چهره‌ای که در انتخابات نشان داد خودش تعیین‌کننده وزرای کابینه خودش باشد وزیرانی انتخاب کند که گره گشای مشکلات جامعه ما باشند نه افرادی که بخواهند با حاشیه‌سازی سیاسی تنشی در جامعه به‌وجود بیاورند. شاخصهایی که توسط مقام معظم رهبری برای تعیین وزرا بیان شده کلید موفقیت دولت خواهد بود... ... … و اگر خدای ناخواسته بخواد گوش به دستور جریانهای و احزابی باشد که دنبال سهم‌خواهی هستند طبیعتاً مردم در مشکلات موجود شناور خواهند ماند.

 

آخوند عاملی نماینده خامنه‌ای در استان اردبیل ـ ۵مرداد ۱۴۰۳

مقام معظم رهبری برای حمایت از رئیس‌جمهور منتخب تمام‌عیار وارد میدان شد... ... … و باعث امیدواری است که آقای رئیس‌جمهور کارها را پیش ببرد هم هشدار است که مشکل حل نشد نگوید که نگذاشتند چون همه چیز در خدمت توست حرف رهبری حجت شرعی است تمام، ۱۴ میلیون مخالف را بزار پشت سرت، کل جمعیت را در اختیار تو گذاشت... ... … رئیس‌جمهور یک حرفی زد گفت ما نیاز داریم تصمیمهای سختی بگیریم... ... … آقا که دستور دادند به همه ملت تمام شد همه باید در این تصمیم‌گیریهای سخت در کنار رئیس‌جمهور باشند.

رئیس‌جمهور منتخب یک جمله‌ای گفت که آرزوی همه است کاش به آن عمل کند فرمود که قدم اول این است که یک کابینه درست کنیم مظهر وفاق ملی باشد اگر ما بخواهیم جناحی عمل کنیم دسته‌ای عمل کنیم حزبی عمل کنیم به ضلالت می‌افتیم به به به چه حرف قشنگی این معنایش این است در چیدن کابینه به محذورات سیاسی نگاه نمی‌کنیم به به به بلکه فقط به لیاقت نگاه می‌کنیم شایستگی و کارآمدی نگاه می‌کنیم چقدر این کفایت دارد چه حرف قشنگی من خیلی بعید می‌دانم که این کار را رئیس‌جمهور بتواند انجام دهد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e440eef-aea7-4d83-9404-bdd3a27f20c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات