728 x 90

گزارش سالانه اداره حراست از قانون اساسی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان

فعالیت‌های سرویس‌های اطلاعاتی رژیم ایران علیه اپوزیسیون، به‌ویژه مجاهدین و شورای ملی مقاومت

گزارش سالانه اداره حراست از قانون اساسی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان
گزارش سالانه اداره حراست از قانون اساسی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان

گزارش سالانة

اداره حراست از قانون اساسی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان:

استمرار فعالیت‌های سرویس‌های اطلاعاتی رژیم ایران

علیه اپوزیسیون، به‌ویژه مجاهدین و شورای ملی مقاومت

 

فعالیت‌های سرویس‌های اطلاعاتی رژیم ایران

علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات سیاسی، تجاری و علمی

مراقبت بر گروه‌های اپوزیسیون

و فعالیت‌های ضدتبلیغی را در بر می‌گیرد

 

به‌خصوص سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران

اهداف خاص آنها برای شناسایی و بی‌اعتبار ساختن محسوب می‌شوند

 

اداره حراست از قانون اساسی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان گزارش سالانه خود را که سال ۲۰۱۷ میلادی را در بر می‌گیرد منتشر کرد. بخشی از این گزارش به فعالیت‌های جاسوسی رژیم آخوندی، از جمله اقدامات آن علیه اپوزیسیون و هم‌چنین به استمرار اقدامات رژیم برای به‌دست‌آوردن تکنولوژی مربوط به تسلیحات کشتار جمعی اختصاص دارد.

 

فعالیت‌های جاسوسی وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران

این گزارش با ذکر فعالیت‌های جاسوسی وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران رژیم آخوندی و نیروی تروریستی قدس، می‌نویسد: «فعالیت‌های این سرویس‌های اطلاعاتی (رژیم ایران)، علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات سیاسی، تجاری و علمی، مراقبت بر گروه‌های اپوزیسیون و فعالیت‌های ضدتبلیغی (علیه آنان) را در بر می‌گیرد. به‌خصوص سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان (اهداف) خاصی برای شناسایی و بی‌اعتبار ساختن (از سوی سرویس‌های اطلاعاتی رژیم ایران) محسوب می‌شوند.

در این راستا، فعالیت‌های (مذکور) هم از خود تهران و هم از مواضع دیپلوماتیک و کنسولی (رژیم ایران)... کنترل می‌شوند».

 

فعالیت‌های جاسوسی نیروی تروریستی قدس

در ادامهٔ گزارش سالانه اداره حراست از قانون اساسی ایالت بادن-وورتمبرگ، آمده است: «فعالیت‌های جاسوسی نیروی قدس، از اواسط سال ۲۰۱۶ برای سرویس‌های اطلاعاتی (آلمان) شناخته شده بود. یک دانشجوی پاکستانی به‌عنوان عامل نیروی قدس به ظن جاسوسی دستگیر شد. در اوایل سال ۲۰۱۷ دادگاه عالی برلین او را به‌جرم جاسوسی از یک سیاست‌مدار و یک عضو قدیمی پارلمان به ۴سال و سه ماه زندان محکوم کرد. در ایالت بادن-وورتمبرگ نیز اقدامات ضد جاسوسی، نشان‌دهنده فعالیت‌های جاسوسی گسترده سرویس‌های اطلاعاتی (رژیم) ایران است. در دوره مورد بررسی (این گزارش)، علاوه بر حوزه مربوط به (کسب) اطلاعات (دربارهٔ) اپوزیسیون، علاقه خاصی از سوی سرویس‌های (رژیم) ایران به نهادهای علمی و نظامی مشاهده شد».

 

دستیابی به کالاها و علوم مورد نیاز برای توسعه تسلیحات کشتار جمعی

صفحه ۲۵۷ از گزارش اداره حراست از قانون اساسی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان

در این گزارش هم‌چنین آمده است: «(رژیم) ایران به تلاش‌های خود برای دستیابی به کالاها و علوم مورد نیاز برای توسعه تسلیحات کشتار جمعی و سیستم‌های حمل آن... ادامه داده است».

 

تکثیر تسلیحات کشتار جمعی

صفحه ۲۷۵ از گزارش اداره حراست از قانون اساسی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان

گزارش در بخشی که به موضوع تکثیر تسلیحات کشتار جمعی اختصاص دارد تأکید می‌کند که جدای از تبعیت رژیم آخوندی به مفاد برجام درباره برنامهٔ اتمی، «روشن است که (رژیم) ایران به تعقیب جاه‌طلبیهای برنامهٔ موشکی و تکنولوژی حمل آن که در توافق (اتمی) گنجانده نشده‌اند، ادامه می‌دهد و اکنون سه مدل موشک با بردی برابر با ۲۰۰۰کیلومتر در اختیار دارد. در حال حاضر، تلاش‌های (رژیم) ایران در زمینه کسب (مواد) مربوط به موضوع تکثیر، بر به‌دست‌آوردن تکنولوژی‌های خلأ و کنترل، ابزار اندازه‌گیری و دیگر تجهیزات الکترونیک متمرکز است».

 

حملات سایبری رژیم آخوندی در آلمان

صفحه ۲۷۸ از گزارش اداره حراست از قانون اساسی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان

در این گزارش هم‌چنین به حملات سایبری رژیم آخوندی در آلمان علیه اهدافی مثل شرکتهای تجاری، تأسیسات حیاتی، دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی اشاره شده است.

 

 

فاکس‌نیوز:

اطلاعات آلمان می‌گوید رژیم ایران

به‌دنبال تکنولوژی برای تسلیحات کشتار جمعی است

و به جاسوسی علیه مخالفان ایرانی ادامه می‌دهد

فاکس‌ نیوز در گزارشی درباره گزارش سالانه ادارهٔ حفاظت از قانون اساسی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان، می‌نویسد: «اطلاعات آلمان می‌گوید، (رژیم) ایران هم‌چنان به‌دنبال کسب تکنولوژی برای تسلیحات کشتار جمعی است... ادارهٔ اطلاعات ایالات بادن-وورتمبرگ در گزارش خود فاش کرد که... رژیم ایران تلاش خود را برای کسب تکنولوژی و علوم مربوط به تولید تسلیحات کشتار جمعی متوقف نکرده است.... در این گزارش آمده است: «نظارت و مقابله با تلاش‌های مربوط به تکثیر... (رژیم) ایران از مأموریت‌های مهم ضداطلاعاتی» در بادن-وورتمبرگ در سال ۲۰۱۷ بوده است... مقامهای اطلاعاتی بادن-وورتمبرگ گفتند که آنها، «اطلاعات گسترده‌یی را درباره فعالیت‌های آژانس‌های جاسوسی (رژیم) ایران» گردآوری کرده‌اند.

 

گزارش ۳۴۵صفحه‌یی (مذکور)... بخش مشروحی را به حمایت (رژیم) ایران از سازمان تروریستی حزب‌الله لبنان و آژانس‌های جاسوسی و آژانس‌های سرکوب (حکومت) تهران، یعنی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی... و سپاه پاسداران اختصاص داده است...

این گزارش تصریح می‌کند که (رژیم) ایران به جاسوسی علیه مخالفان ایرانی در آلمان که علیه سران حکومت مذهبی در تهران هستند، ادامه می‌دهد».

 

فاکس‌ نیوز خاطرنشان کرد: «ریچارد گرنل سفیر جدید آمریکا در آلمان... در ماه می‌ بر سیاست ایالات متحده... تأکید کرد و نوشت: «هم‌چنان که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ گفته است، تحریم‌های ایالات متحده بخش‌های حیاتی اقتصاد (رژیم) ایران را هدف قرار خواهد داد. شرکتهای آلمانی که در ایران تجارت می‌کنند، باید فوراً فعالیت‌هایشان را کاهش بدهند».

 

در ادامهٔ این گزارش آمده است: «تمامی ۱۶ایالت آلمان، آژانس اطلاعاتی داخلی خود را دارند. بررسی گزارشهای اطلاعاتی منتشر شده در ماه‌های آوریل و می‌ توسط ایالات‌های بایرن، زاکسن-آنهالت، اشلسویگ-هولشتاین Schleswig-Holstein و زاکسن توسط فاکس‌نیوز... نشان‌دهنده جزییات مشابهی با گزارش (ایالت) بادن-وورتمبرگ درباره فعالیت غیرقانونی (رژیم) ایران برای کسب (تکنولوژی) در آلمان و تهدید آن برای امنیت بین‌المللی بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5cfa7808-9da0-4656-9de6-c389df3e2a12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات