728 x 90

فضیحت وطن‌فروشی خامنه‌ای در توافق ۲۵ساله با چین؛ ترس و وحشت رژیم از روشنگری مجاهدین

ظریف و میائو لو، بنیانگذار مرکز چین و جهانی‌سازی در کنفرانس دوحه، ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹
ظریف و میائو لو، بنیانگذار مرکز چین و جهانی‌سازی در کنفرانس دوحه، ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹
  • تلویزیون حکومتی: هزار نفر ارتش سایبری مجاهدین در آلبانی در فضای مجازی علیه سند جامع همکاری با چین تبلیغات می‌کنند.
  • یک عده در داخل کشور هم حرف‌های آنها را تکرار می‌کنند. در برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود که ایران را فروختند

تلویزیون رژیم آخوندی ۷ فروردین۱۴۰۰:

مجری: جناب دکتر در سند راهبردی امنیت ملی ایالات متحده که دستمایه قرار گرفته برای روزهای گذشته که فشار بیاورند و جنجال کنند بر سر آن در مورد ایران و روسیه و چین ۱۷ مرتبه اسم چین برده شده ۵ مرتبه اسم روسیه برده شده چهار مرتبه اسم ایران برده شده و این نشان می‌دهد که در واقع نسبت به این سه ضلع این مثلث حساسیت زیادی دارند چرا؟

محمد مرندی کارشناس ارشد مسایل بین‌الملل: خوب من فکر می‌کنم همین که رسانه‌های فارسی‌زبان متعلق به دولتهای غربی این‌قدر خصومت دارند نشان می‌دهند و شایعات خیلی کودکانه‌ای را پخش می‌کنند و هم‌چنین اون ارتش سایبری که در آلبانی دارند هزار نفر آنجا با اسم های مختلف در فضای مجازی دارند تبلیغات می‌کنند همین که اینها این همه خصومت را دارند نشان می‌دهند نشان می‌دهد که این موفقیتی است یعنی موفق بوده هم ایران هم چین این موفقیت برای دو طرف است که توانستند یک توافقی بکنند برای توسعه رابطه دوجانبه در آینده و خوب هم چینیها با چالشهای جدی مواجه هستند چون آمریکایی‌ها به هرحال می‌خواهند چین را مهار بکنند.

آدم یک خرده متأسف می‌شود که یک عده در داخل کشور هم حرف‌های آنها را تکرار می‌کنند بعضی‌ها که می‌دانیم که می‌دانند اینها صحیح نیست.

حامد وفایی کارشناس مسایل چین: این چارچوبی که چین برای ایران تنظیم کرده مشارکت جامعه راهبردی که خوب طرح کمربند و جاده هم بر آن سایه افکنده با ۱۳کشور خاورمیانه هم امضا شده یعنی من دیدم در برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود که ایران را فروختند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0643780-0974-422c-8c6d-1ebde42462b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات