728 x 90

فضیحت زن‌ستیزی ننگین حکومت آخوندی در جریان مسابقه فوتبال در مشهد

ممانعت  از  ورود زنان به ورزشگاه مشهد و حمله به آنها با گاز اشک‌آور و فلفل
ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه مشهد و حمله به آنها با گاز اشک‌آور و فلفل

دستور ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه مشهد از تهران داده شده بود.

به‌دنبال رفتار وحشیانه رژیم با زنان در مشهد، یک کارگزار امنیتی رژیم در شورای تأمین استان خراسان رضوی اعتراف کرد که از تهران دستور ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه را داده بودند. وی گفت: ما مجری تصمیماتی بودیم که از تهران گرفته شد. ما و شورای تأمین استان همه گوش به فرمان و مجری دستوراتی بودیم که از تهران آمد، در آخرین لحظه‌ها قرار شد به این شکل بر گزارشود

اقدام جنایتکارانه و فضاحت‌بار رژیم علیه زنان در مشهد انزجار گسترده مردمی را به‌دنبال داشت و از رئیسی جلاد تا مجلس ارتجاع و قضاییه خامنه‌ای و سایر مقام‌های رژیم را برای توجیه و رفع و رجوع آن به صحنه آورد.

 

آخوندی رئیسی جلاد در هراس از پیامدهای اقدام جنایتکارنه حمله به زنان و دختران و ممانعت از ورود آنها به استادیوم راهی مشهد شد و بهادری جهرمی، سخنگوی دولت رئیسی جلاد اعلام کرد: با دستور رئیسی، وزیر کشور مسؤل پیگیری و ارائه گزارش شد (توئیت بهادری جهرمی ۱۰فروردین۱۴۰۱).

 

پاسدار قالیباف نیز وارد صحنه شد و فریبکارانه نوشت: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مأمور شده است تا با قید فوریت با احضار مسؤلان خاطی، به این سوءمدیریت رسیدگی کند (توئیت پاسدار قالیباف ۱۰فروردین۱۴۰۱).

 

پیش از این آخوند علم‌الهدی نماینده جنایتکار خامنه‌ای در مشهد طی سخنانی در نمایش جمعه این شهر مزدوران رژیم را به سرکوب زنان تحریک کرده بود. او گفته بود؛ «اگر بنا شد در کنار این اجرای برنامه ورزش قهرمانی یک عده دختر و پسر جمع بشوند، یک عده دختر و زن هیجان پیدا کنند کف بزنند سوت بکشند به هوا بپرند این می‌شود ابتذال و ابتذال مظهر گناه است».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd8c008c-af4a-49a3-9498-9c8ccb42339f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات