728 x 90

فضیحت خالص سازیهای خامنه‌ای در شعبده انتخاباتی، جنگ گرگها و هراس از کسادی

تحریم انتخابات
تحریم انتخابات

فضیحت خالص‌سازیهای خامنه‌ای در شعبده انتخاباتی

جنگ گرگها و هراس از کسادی

 

باند موسوم به جبهه اصلاحات از دستجات باند مغلوب نظام

گسترده‌ترین رد و حذف را در تاریخ انتخابات پس از انقلاب رقم زدند

 

سرکرده سپاه تروریستی قدس گیلان

دشمن با توجه به اتفاق‌هایی که پارسال افتاد امید را به این گرفت

که فاصله بین مردم و حاکمیت زیاد باشد

 

پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان:

انتخابات امسال به‌شدت اهمیتش صد چندان است به جهت این‌که دشمن به‌هرحال یک مدت زیادی تلاش کرد یک امیدهایی گرفت با توجه به اتفاق‌هایی که پارسال افتاد امید را به این گرفت که فاصله بین مردم و حاکمیت زیاد باشد چون ما مسائل مشکلات به‌هرحال نارسای‌هایی هم داریم به‌رغم همه تلاش‌هایی که انجام شده دشمن تلاشش بر این است که به‌هرحال این نارضایتی‌ها و این مشکلات را پررنگ بکند و نهایتاً بتواند در انتخابات بهره‌اش را ببرد.

(تلویزیون شبکه باران رژیم ۲۱دی)

 

باند موسوم به جبهه اصلاحات درباره فضیحت خالص سازی خامنه‌ای گفت: گسترده‌ترین رد و حذف را در تاریخ انتخابات پس از انقلاب رقم زدند، تا گوی قدرت هم‌چنان در اختیار حاکمیتی یکپارچه که تقریباً تمامی مجاری امور را در انحصار خود قرار داده است، باقی بماند. ظاهراً گسترش نارضایتی و بی‌اعتمادی عمومی پس از حوادث تأسف‌بار سال گذشته نیز مقامات را به صرافت نینداخته است.

(سایت دیده‌بان رژیم ۲۱دی)

 

روزنامه حکومتی آرمان با اشاره به خالص سازی و رد صلاحیتها در شعبده انتخاباتی رژیم نوشت: در شرایط موجود که فیلترهای نظارتی باعث شده که بسیاری از منتقدان دولت را رد کرده‌اند به‌طور کلی کاندیدایی نمانده که جریانهای منتقد بخواهند در انتخابات شرکت کنند. بجز دلواپسان تحقیقاً بخش اعظمی از نیروهای اصلاح‌طلب، میانه و حتی اصول‌گرا را قانون مصوب مجلس از تیغ نظارتی گذرانده است.

(روزنامه حکومتی آرمان ملی ۲۱دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/139d94d6-e3d8-4162-9dae-e3725f60f27d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات