728 x 90

فضیحت خالص‌سازی و جنگ گرگهای هار و درمانده در شعبده انتخابات خامنه‌ای

آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در اصفهان
آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در اصفهان

فضیحت خالص‌سازی و جنگ گرگهای هار و درمانده

در شعبده انتخابات خامنه‌ای

 

آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه رژیم در اصفهان

اگر آمار تعداد شرکت‌کنندگان کم باشد

دشمن این استنباط را می‌کند که مردم از حکومت رویگردان شده‌اند

 

پزشکیان عضو مجلس ارتجاع

در این وضعیت مملکت ما احتیاج دارد به دنیا نشان داده شود

که مردم ما با حکومت، نظام و دولت هستند

اما این‌ها با دست خودشان می‌خواهند بگویند نیا!

 

بالا‌گرفتن جنگ گرگها در نمایش انتخابات خامنه‌ای

روزنامه سپاه پاسداران: روحانی این ذهنیت را دارد که در مجلس آتی

بسیار محتمل است خبرگان مجبور به گرفتن آن تصمیم سخت و مهم شود

اما پیش‌بینی نکرده که شاید خودش هم در آن هنگامه تصمیم سخت و مهم نباشد

 

عمادالدین باقی از باند مغلوب رژیم

ولی‌فقیه که به ضرب و زور دستگاه امنیتی پلیسی قدرتش مستقر شود

که دیگر نمی‌تواند ولی‌فقیه باشد

و ممکن است باعث انفجار در جامعه بشود

 

در حال حاضر آمار اعدامها را بیرون نمی‌دهند

آمار اعدامها نه‌تنها کاهش پیدا نکرده

بلکه در دو سه ماه اخیر بعد از قضیه غزه آمار اعدامها بیشتر هم شده است

 

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد

از همان اول این زمزمه را دشمن توی دهنها انداخته که مردم ناراضی هستند

این مردم توی انتخابات شرکت نمی‌کنند

متأسفانه همین کلمه هم توی دهنهای خیلی خودی‌ها داره میچرخه

 

آخوند علم‌الهدی: اگر می‌خواهید کمک کنید بیایید به انتخابات کمک کنید، دشمن برای انتخابات این دفعه ما خیلی خواب دیده. از همان اول این زمزمه را دشمن توی دهنها انداخته که مردم ناراضی هستند مردم معیشت‌شان خراب است مردم سفره‌شان خوب نیست و چون مردم معیشت‌شان خوب نیست و مسأله مشکلات اقتصادی الآن دارند، این مردم توی انتخابات شرکت نمی‌کنند مشارکت این دفعه ضعیف است به‌خاطر مشکلاتی که مردم دارند در معیشت و اقتصاد. اصل این زمزمه رو دشمن انداخته یک عده عناصر و جریانهای مسأله‌دار و زاویه‌دار با نظام هم همین را دارن بازنشر می‌کنند متأسفانه همین کلمه هم توی دهن ها خیلی خودی‌ها داره میچرخه که مردم به‌خاطر مشکلاتشان توی انتخابات شرکت نمی‌کنند، خودیها هم دارند می‌گویند یعنی از دشمن این زمزمه شروع شد و آمده توی دهن خودی‌ها هم داره میچرخه.

 

آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه رژیم در اصفهان در رابطه با فقر مردم و عدم شرکت مردم در نمایش انتخابات رژیم گفت: باید مردم را این‌گونه توجیه کرد که دلیل برخی از مشکلات اقتصادی مسائلی مانند جنگ و یا کم شدن ارزش پول است و درآمد دولت نیز تنها از طریق درآمدهای نفتی و مالیات است.
اگر آمار تعداد شرکت‌کنندگان کم باشد دشمن این استنباط را می‌کند که مردم از حکومت رو گردان شده‌اند.

وی در توجیه نفرت مردم از این رژیم گفت: وجود دشمن، سبب رشد انسان می‌شود. باید بدون آن‌که مأیوس شویم کار کنیم و طلبه‌های جوان را نیز باید توجیه کرد و باید برای مردم گفت که انقلاب چه خدماتی انجام داده است

 

در بحبوحه جنگ گرگها بر سر شعبده انتخابات مجلس و خبرگان ارتجاع، جوان آنلاین، وابسته به سایت سپاه پاسداران در تاریخ ۱۶ دی در مطلبی علیه آخوند حسن روحانی نوشت: «روحانی کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری است و این ذهنیت را دارد که در مجلس آتی بسیار محتمل است خبرگان مجبور به گرفتن آن تصمیم سخت و مهم شود. این ذهنیت را پنهان هم نکرده و بیان نمود. البته نگفت چطور چنین چیزی را پیش‌بینی کرده، اما پیش‌بینی نکرده که شاید خودش هم در آن هنگامه تصمیم سخت و مهم نباشد!»

 

سایت اعتماد آنلاین وابسته به باند مغلوب نظام در پاسخ به روزنامه سپاه پاسداران که نوشته بود در هنگام تصمیم‌گیری سخت مجلس خبرگان آینده ممکن است زنده نباشد با عنوان: «پیش‌بینی عجیب روزنامه اصول‌گرا از زنده نبودن حسن روحانی در روز تصمیم‌گیری سخت و مهم مجلس خبرگان رهبری!». به‌نقل از جوان آنلاین نوشت: روحانی کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری است و این ذهنیت را دارد که در مجلس آتی بسیار محتمل است خبرگان مجبور به گرفتن آن تصمیم سخت و مهم شود. این ذهنیت را پنهان هم نکرده و بیان نمود. البته نگفت چطور چنین چیزی را پیش‌بینی کرده، اما پیش‌بینی نکرده که شاید خودش هم در آن هنگامه تصمیم سخت و مهم نباشد!

 

پزشکیان عضو مجلس ارتجاع در رابطه با سیاست خالص‌سازی رژیم گفت: در این وضعیت مملکت ما احتیاج دارد به دنیا نشان داده شود که مردم ما با حکومت، نظام و دولت هستند و کسی که به صحنه می‌آید دلش می‌خواهد نظام بماند و این‌ها با دست خودشان می‌خواهند بگویند نیا!

 

علی صوفی از وزرای دوره آخوند شیاد محمد خاتمی گفت: در شرایط کنونی اصلاح‌طلبان مردم و رأی مردم را از دست داده‌اند؛ یعنی با عملکرد روحانی که به اعتراضهای دی ۱۳۹۶ و آبان ۹۸ منجر شد، افکار عمومی به این نتیجه رسید که نباید به اصلاح‌طلبان امید ببندند؛ بنابراین نقش مردم جوری کمرنگ شده که می‌توان گفت نگاه متغیر رای‌دهنده به صندوق رأی در انتخابات عوض شده و خب این موقعیتی خطرناک و هزینه‌ساز برای نظام و کشور است.

 

عمادالدین باقی از باند مغلوب نظام در جنگ گرگها بر سر شعبده انتخابات آخوندی گفت:

اصلاً مجلس خبرگانی که نماینده ۳۰ - ۴۰درصد مردم باشه نماینده اکثریت آرا نباشه نمی‌تونه در مورد رهبری که متعلق به یک کشور است تصمیم بگیره و بعد هم با نظارت استصوابی اصلاً آمدند بستن راه رو یعنی در واقع دیگه هیچ مکانیسم نظارتی واقعی هم در مورد رهبری وجود نداشت نتیجه‌اش هم شد چیزی که ما الآن می‌بینیم... .

عمادالدین باقی: این اتفاق خواهد افتاد مجبور می‌شوند یک کسی رو به‌رغم این‌که واجد اون صلاحیتها نیست واقعاً در تراز ولی‌فقیه که توی همین قانون اساسی خودشون است نیست این رو بیاورند و به‌زور حاکم کنند یعنی با فشارهای امنیتی و اینها سعی کنند این رو، ببینید ولی‌فقیه که به ضرب و زور دستگاه امنیتی پلیسی بخواهد قدرتش مستقر بشه که این دیگه نمی‌تونه ولی‌فقیه باشه اصلاً ممکن است باعث انفجار بشه توی جامعه... . آقای خامنه‌ای سال شصت و هشت راجع به خودشون اون تعبیر رو بکار می‌برد شما یکی در تراز آقای خامنه‌ای سال شصت و هشت هم الآن ندارید ارائه کنید بنابراین باید اصلاً ین بحث را درب آن را بست بنظرم...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7799b220-efcf-40d6-907e-e3a0eb8cc30a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات