728 x 90

فضیحت و بلبشو شعبده انتخابات مجلس ارتجاع

تبلیغات انتخابات نمایشی رژیم آخوندی
تبلیغات انتخابات نمایشی رژیم آخوندی

شعبده انتخاباتی خامنه‌ای روزبه‌روز با فضیحت و بلبشو بیشتری روبه‌رو می‌شود. مواردی از این بلبشو در زیر آمده است.

تلویزیون رژیم ۲۹بهمن ۹۸:

  • نامزدهای انتخابات این روزها در شهر بندرعباس برنامه‌ای ندارند جز آوردن خواننده.
  • یک پیامک هم از شیراز داشتیم گفتند در یکی از شهرستانهای شیراز یک نماینده هست که چندین ماه است دارد غذا و به‌هرحال میوه می‌دهد و حالا یکسری اطلاعات دادند که ۱۶۰۰دست میکس و از این اتفاقات و گفتند کارناوال راه می‌اندازد.
  • یک نفر آمریکایی می‌آید می‌گوید انتخابات نیست انتخابات شما اعتبار ندارد مشارکت این‌گونه است ما مشارکت زیر ۵۰درصد نداشتیم.
  • می‌گویند مثلا افراد را به‌صورت اتوبوسی مینی‌بوسی جابه‌جا می‌کنند.
  • در برخی از استانها شاهد بودیم که تیراندازی هوایی شده یا کارناوالهای تبلیغاتی یا حالا اتفاقاتی.
  • تصاویرش که می‌آید خیلی عجیب غریب است بعضی‌ها هم آخه به درگیری می‌کشد البته نه درگیری مسلحانه زدوخورد.

 

روزنامه آفتاب یزد از باند مغلوب: در سال‌های گذشته در گوشه و کنار خبر می‌رسید که پولی پخش شده و یا سفره شام یا ناهاری پهن شده اما دیگر شاهد خوانندگی کاندیدا، گریه کردن به‌خاطر نداشتن یک ستاد آبرومند، تهدید سایر کاندیداها برای عدم انصراف و انصراف در صورت پول گرفتن، قلیان و چای رایگان، برگزاری مراسم کباب‌خوری، حضور در مراسم‌های عجیب، شادی و هلهله منحصربه‌فرد طرفداران و... نبودیم.

 

روزنامه حکومتی آرمان: در برخی ستادهای انتخاباتی مشاهده شده که برخی نمایندگان یا کاندیداها کباب می‌دادند یا در برخی ستاد‌ها مراسم رقص و پایکوبی‌های مبتذل گذاشتند.

نمایندگان در این دوره‌ها شرکت‌های متعددی درست کردند وابستگان خود را در جاهای مختلف به بنگاههای دولتی و نیمه‌دولتی تحمیل کردند.

 

روزنامه رسالت آخوندی: عده‌ای در جریان اصول‌گرایی سعی دارند از هر طریق به مقاصد خود دست پیدا کنند.

 

جلودارزاده، کاندیدای تأیید صلاحیت شده: فضای سرد انتخابات نتیجه عملکرد شورای نگهبان است. کسانی که پرونده فساد مالی دارند تأیید صلاحت شده‌اند.

 

روزنامه حکومتی اعتماد: ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه و حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، با ریش سفیدی و پا در میانی کوشیدند فعالان منتهی‌الیه راست را به پای میز وحدت بکشانند، اما به لیست مشترک نرسیدند.

 

روزنامه سپاه پاسداران: به‌دلیل اشتراک کم و پراکندگی آرا احتمال دومرحله‌ای شدن انتخابات افزایش می‌یابد.

با تشتت آرایی که اکنون مشاهده می‌شود، تحقق «رأی سدید» و «مجلس قوی» با اما و اگر‌های بسیاری مواجه است.

 

روزنامه حکومتی ابتکار: اصول‌گرایان در شرایطی که آنها همه ابزارهای حمایتی را در دست دارند نتوانستند بر سر یک لیست مشترک در تهران به توافق برسند. تریبونداران این جریان حتی به همجناحیهای خود هم رحم نمیکنند.

 

آخوند محمد یزدی، عضو شورای نگهبان ارتجاع: بعضی‌ها در خصوص انتخابات و وظایف شورای نگهبان حرفهایی می‌زنند و ما را خسته می‌کنند.

 

آخوند ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: مردم به نماینده‌ای رأی دهند که تعهد دهد روحانی را استیضاح کند.

 

اصغر جمالی، یکی از کاندیداهای باند خامنه‌ای: در لیست انتخابات قولنامه‌ای امضا کردند که روحانی را استیضاح کنند که در نهایت به اعدام منجر خواهد شد. اشد مجازات را برای آقای روحانی می‌خواهیم که اشد مجازات اعدام است.

 

 

خبرنگار: در ابتدای فرمایشات شما اشاره کردید که هیچ موقع نرخ مشارکت در ایران کمتر از ۵۰درصد نبوده حال با توجه به شرایط اخیر این اتفاق بیفتد و مشارکت کمتر از ۵۰درصد بشه چه پیش خواهد امد؟

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان: میشیم تازه مثل کشور فرانسه که در برخی از انتخابات زیر ۵۰درصد هم مشارکت داشتیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3226cbf4-c3c9-4fc2-acc7-f50a8696def1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات