728 x 90

فضاحت فساد و انتصابات گستردهٔ فامیلی در دولت رئیسی جلاد

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

فضاحت فساد و انتصابات گستردهٔ فامیلی در دولت رئیسی جلاد آن‌چنان بالا گرفته که هر روز مهره‌ها، رسانه‌ها و کارگزاران رژیم هم، با نیش و کنایه، نسبت به پیآمد نفرت عظیم اجتماعی از این وضعیت، هشدار می‌دهند.

علیرضا قزوه، شاعر بسیجی رژیم و از پادوهای ثابت نمایش‌های شعرخوانی خامنه‌ای هم، در شعری، با اشاره به بی‌سوادی رئیسی جلاد، این وضعیت را به تمسخر گرفت و نوشت:

شد صورت خلق، سرخ از سیلی‌تان

کو تجربه؟ کو مدرک تحصیلی‌تان؟

این دولت انقلاب اسلامی ماست

نه دولت انقلاب فامیلی‌تان!

خاطرنشان می‌شود در مناظره نمایش انتخابات، مهرعلی زاده خطاب به رئیسی گفت شما شش کلاس سواد دارید چگونه میخواهید کشور را اداره کنید!؟

در پاسخ، رئیسی مدرک دکترای خود را رو کرد، این مدرک از جایی به نام دانشگاه موسوم به مطهری و در رشته فقه و حقوق اخذ شده است.

واقعیت ماجرا

رئیسی در مشهد تا ششم ابتدایی به مدرسه رفته و بعد با ترک تحصیل، وارد حوزه شده.
رئیسی که پس از انقلاب در جایگاه قوه قضائیه مشغول قلع و قمع منتقدان حکومت بود فرصتی برای تحصیل نداشت!
وی در سال ۱۳۸۰ با سوابق حوزوی و بدون مدرک دیپلم و با توجه به حضور پدر زنش در هیات امنا، برای ادامه دروس حوزوی وارد مدرسه عالی مطهری در تهران شد.

در سال ۱۳۸۹، یعنی ۹سال بعد از ورود او این مدرسه تبدیل به دانشگاه حوزوی شد. و او که آنجا مشغول دروس حوزوی بود در سال ۱۳۹۲، توانست به لطف این تغییر ساختار، مدرک دکتری فقه و حقوق بگیرد!
این در حالی بود که پیش از سال ۸۹ این مدرسه مانند سایر حوزه‌ها، هیچگونه ارتباطی با ساختار دانشگاه و وزارت علوم نداشت!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0691772-0b72-4115-90c4-cf9ba95e45b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات