728 x 90

فضاحت سفر رئیسی به مسکو، رئیس‌جمهور چین هم واکسن اسپوتنیک زده بود؟

دیدار  رئیس جمهور روسیه با رئیس جمهور چین و آرژانتین
دیدار رئیس جمهور روسیه با رئیس جمهور چین و آرژانتین

محمد مهاجری که سایت حکومتی سرپوش از او به‌عنوان فعال اصول‌گرا نام برده با کنایه و توسری به رئیسی جلاد به‌خاطر فضاحت سفر به روسیه در واکنش به توجیه‌تراشیهای باندهای رژیم نوشت: «اگر همان اول کار مسئولان دولتی صریح و صادقانه، اشتباه خود را برای دیدار رئیسی ـ پوتین می‌پذیرفتند و برای هر توجیه و دروغی که می‌گویند ناچار به توجیهات و دروغهای بعدی نمی‌شدند، الآن قال قضیه کنده شده بود».
صحبت‌های مهاجری که در شماره یکشنبه ۱۷بهمن سایت حکومتی «سرپوش» آمده با اشاره به توجیهات و دروغگویی‌های باندهای حکومتی پیرامون افتضاح این سفر می‌نویسد: «وقتی تصاویر دیدار اخیر رئیس‌جمهور آرژانتین با پوتین منتشر شد و معلوم بود که تفاوتش به‌لحاظ فاصله دو رئیس‌جمهور و دست دادن و منتظر ماندن میزبان برای نشستن مهمان کاملاً هویدا گردید، یک سایت خبری مدافع آقای رئیسی توجیه تازه‌یی خلق کرد که بامزه بود و آن این‌که آرژانتینی‌ها چون واکسن اسپوتنیک روسی زده‌اند، پوتین برای کم کردن فاصله و دست دادن با رئیس‌جمهورشان مشکلی نداشت!
فرض کنیم این ادعا درست است اما این اقدام پوتین را که فردای دیدار با رئیس‌جمهور آرژانتین، عازم پکن شد تا بازیهای المپیک زمستانی را ببیند کجای دلمان بگذاریم؟
پوتین با رئیس‌جمهور چین دست داد، کنار او ایستاد، با او عکس گرفت. آیا رئیس‌جمهور چین هم واکسن روسی اسپوتنیک زده بود؟!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57e230d3-2cf0-46a3-86c2-b8877d4b50ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات