728 x 90

فساد آخوند صدیقی و ادعای جعل امضای او

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران
آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران

در پی انتشار اسناد یک فقره دزدی و فساد آخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، در تصاحب چهار هزار و ۲۰۰متر مربع زمین در تهران، وی پس از مدتی سکوت وارد صحنه شد و به‌طور مسخره‌ای ادعا کرد که امضای او جعل شده است.

آخوند صدیقی در نامه‌یی به دادستانی رژیم در تهران مدعی شد فردی از اعتماد او سوءاستفاده کرده و امضایش را جعل کرده است.

این ادعا حتی در درون رژیم نیز با طعنه و تمسخر همراه شد و ضمن هشدار نسبت به پیامدهای این افتضاح، خواهان استعفای او از دبیری شورای ارگان سرکوب موسوم به امر به معروف شدند.

سایت حکومتی رویداد ۲۴ نوشت: کنایه‌های شدید فعالان شبکه‌های اجتماعی به توجیهات خنده‌دار کاظم صدیقی در مورد بی‌اطلاعی خویش از واگذاری چند هزار متر زمین در منطقه ازگل تهران به نام خودش و فرزندانش!

داوری از مهره‌های باند حاکم نوشت: ادعاهای صدیقی درباره چنین جعلیاتی در ثبت مؤسسه و انتقال املاک شدنی نیست و متأسفانه او خلاف واقع‌گویی را هم به سیاهه اعمال خود افزوده است.

یک رسانه حکومتی تناقضهای ادعاهای آخوند فاسد کاظم صدیقی نوشت: چه نفعی برای فرد جاعل دارد که زمین را به نام شما کند؟! چرا قبل از رسانه‌یی شدن، دادستان را وارد عمل نکردید؟!

اشتری، مهره حکومتی، نوشت: چهار ماه پیش چهار هزار متر از باغ کنار حوزه علمیه به نام صدیقی و پسرانش شده است. ایشان تا امروز ظاهراً در جریان نبود! عجیب است!

یک مهره باند مغلوب نوشت: اگر صدیقی راست بگوید یک فاجعه تمام‌عیار از بی‌اطلاعی وی و داشتن اطرافیان جاعل است. اگر دروغ گفته باشد که صد بار بدتر. چای دبش ضربه نهایی به شعارهای مبارزه با فساد بود و این به نماز جمعه. پس از افشای اسناد اخیر حضور دوباره صدیقی در نمازجمعه، امر غریبی خواهد بود و احتمالاً موجب ترک نمازگزاران خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ab1dd1d-0ce2-4262-9891-507c8aa26240"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات