728 x 90

فریدون عباسی: کری کجاست و قولش چه شد؟

فریدون عباسی نماینده مجلس ارتجاع
فریدون عباسی نماینده مجلس ارتجاع

فریدون عباسی دوانی نماینده مجلس ارتجاع روز سه‌شنبه ۲۳فروردین در گفتگو با سایت همشهری رژیم در خصوص مذاکرات برجام که در زمان اوباما و توسط ظریف وزیر خارجه وقت رژیم انجام شد پرسید: ظریف گفت قول جان کری سند است؛ کری کجاست و قولش چه شد؟

وی افزود: با توجه به این‌که در درخواست نمایندگان مجلس به ریاست‌جمهوری در مورد مکانیزم ماشه تأکید شده است، آمریکا چطور می‌تواند این مکانیزم را فعال کند؟ آیا این تلقی درست است که اگر بخواهد برگردد بتواند این تحریم‌ها را برگرداند؟

عباسی درباره سرگردانی رژیم در مورد مذاکرات برجام گفت: پس اگر در مورد مکانیزم ماشه نگرانی وجود ندارد، چرا دوباره از سوی نمایندگان مطرح شده است؟

نماینده مجلس آخوندی در پاسخ به این سؤال که به‌نظر شما در صورت لغو نشدن تحریم‌ها چه رویه‌ای باید در پیش گرفته شود؟ افزود: ما هم‌چنان تحریم خواهیم داشت و تحریم‌ها ادامه دارد، ما باید تحریم‌ها را خنثی کنیم تا کم کم کشورهای دیگر هم متوجه شوند که دنباله‌روی از آمریکا به نفع اقتصاد آنها نیست. باید بیایید با ما معامله کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که سرانجام مذاکرات از نظر شما چه خواهد شد؟ از اساس زیراب مذاکرات را زد و گفت: به عقیده من مذاکرات در بلندی‌های جولان نتیجه‌اش مشخص می‌شود، در شکستن محاصره غزه، در کرانه باختری. مذاکرات در وین نتیجه نمی‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4aa58d31-7f45-445f-ac14-ccfd9863edf2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات