728 x 90

فری‌بیکن: پنتاگون یک مقام ارشد مرتبط با گروه رژیم ایران را باز‌بینی می‌کند

واشنگتن فری‌بیکن - ۶مهر ۱۴۰۲
واشنگتن فری‌بیکن - ۶مهر ۱۴۰۲

واشنگتن فری‌بیکن روز ۶مهر ۱۴۰۲ درباره شبکه نفوذ رژیم ایران در دولت آمریکا نوشت: یک مقام ارشد پنتاگون روز پنجشنبه گفت که دفتر او در حال بررسی دسترسیهای امنیتی فوق سری برای یک مقام دیگر است که گفته می‌شود بخشی از یک شبکه تبلیغاتی مخفی تحت مدیریت دولت ایران است،

... آرین طباطبایی، یکی از مقامات ارشد پنتاگون با مجوزهای امنیتی فوق سری، در گزارش سمافور این هفته به‌عنوان یکی از اعضای شبکه نفوذ ایران که به وزارت‌خارجه تهران گزارش داده و به پیشبرد سیاست‌های آن در میان سیاست‌گذاران واشنگتن کمک کرده است، متهم شد.

ارتباط ادعایی طباطبایی با این سازمان باعث تحقیقات کنگره و درخواست جمهوری‌خواهان برای لغو مجوز امنیتی او شد... این تحقیقات روز پنجشنبه توسط کریس مایر، دستیار وزیر دفاع در امور عملیات ویژه، در جریان شهادت در مقابل کنگره فاش شد.

طباطبایی به‌عنوان رئیس دفتر مایر فعالیت می‌کند... . مایر هم‌چنین گفت که وزارت دفاع در حال بررسی است که آیا طباطبایی در فرم های بازرسی امنیتی خود فاش کرده است که با دولت ایران و مقامات ارشد آن تماس داشته است یا خیر. این نوع اطلاعات عموماً باید در این فرم‌ها افشا شود، اگر چه محدودیتی در مورد این‌که اطلاعات تا چه حد به عقب باز می‌گردد وجود دارد. مایر گفت که این تحقیقات احتمالاً بازه زمانی را بررسی می‌کند که طی آن گفته می‌شود طباطبایی با وزارت‌خارجه ایران در تماس بوده است... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7943d74-191f-475d-897d-da883f7fc6a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات