728 x 90

فری بیکن: هر توافقی با ایران بدون ارائه به کنگره و موافقت دو سوم سنا غیرالزام‌آور است

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

سایت فری بیکن آمریکا روز ۹اسفند در مطلبی درباره مذاکرات اتمی با رژیم ایران نوشت: تیم بورشت یکی از اعضای کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «ضروریست تا کنگره در هر گونه معامله هسته‌یی بالقوه ایران دخیل باشد تا از یک اشتباه مسیر دیگر بایدن در یک خراب کاری دیگر در سیاست خارجی جلوگیری کند».

تیم بورشت عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی نوشت: «اگر توافق هسته‌ای ایران آنقدر خوب است که دولت بایدن می‌خواهد ما باور کنیم، باید آن را برای تایید رسمی به قانون‌گذاران ما در کنگره بیاورد. ضروریست تا کنگره در هر گونه معامله اتمی بالقوه ایران دخیل باشد تا از یک اشتباه مسیر دیگر بایدن در یک خراب کاری دیگری در سیاست خارجی جلوگیری کند».         

لی زلدین عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان [در مورد مذاکرات اتمی ایران]گفت: «اگر بایدن بدون ارائه آن به کنگره به‌عنوان یک معاهده و دریافت موافقت دو سوم سنا، مجدداً به توافق با ایران بپیوندد، این توافق به همان اندازه که برجام در ابتدا در سال۲۰۱۵ بود غیرالزام‌آور خواهد بود».

مک کال عضو ارشد جمهوریخواه در کمیته روابط خارجی مجلی نمایندگان گفت: «بازنگری هر معامله هسته‌یی با ایران توسط کنگره با حمایت گسترده دو حزبی برای اطمینان از نظارت قانونی هر گونه ارتباطات مربوط به برنامه هسته‌یی اصلی‌ترین دولت حامی تروریسم در جهان در کنگره تصویب شده است... . اگر دولت بایدن کنگره را دور بزند، این یک علامت قرمز برای مردم آمریکا است که این یک معامله بدی است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47104a15-a662-42c3-9de2-ef141cd6b2e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات