728 x 90

فروش پلاسمای خون برای امرار معاش در حاکمیت پلید آخوندی

فروش پلاسمای خون برای امرار معاش
فروش پلاسمای خون برای امرار معاش

بیداد فقر در حاکمیت پلید آخوندی به درجه‌ای رسیده که خبرگزاری حکومتی انتخاب در گزارشی به تاریخ سه‌شنبه ۲۶بهمن از فروش پلاسما خون برای امرار معاش توسط مردم خبر داد.
بر اساس این گزارش که از یکی از مراکز اهدای پلاسما در تهران تهیه شده با اشاره به پرداخت ۹۰هزار تومان در ازای هر بار اهدا پلاسما به‌نقل از خانمی ۶۰ساله آمده است: «از وقتی که همسرم فوت کرد من ماندم و یارانه ۴۵هزار تومانی در ماه. فرزندی ندارم و از کمیته و بهزیستی حقوق نمی‌گیرم. هر دفعه که برای اهدای پلاسما می‌آیم، ۹۰هزار تومان می‌دهند. ماهی۲مرتبه بیایم، جمع پولم ۱۸۰هزار تومان می‌شود. تقریباً ۴برابر یارانه‌ای که دولت به هر نفر می‌دهد!»


در قسمتی دیگر از این گزارش دردناک از فقر موجود در جامعه به‌نقل از مردی ۵۵ساله به نام حسن که به‌دلیل خرید گوشی موبایل قسطی برای دخترش که بتواند به تحصیل ادامه بدهد آمده است که عمو حسن مجبور است ماهانه دوبار به این مرکز بیاید تا با پول دریافتی از آن بدهی خود را پرداخت کند تا تنها دخترش بتواند به تحصیل ادامه بدهد.
و در سومین نمونه این گزارش دردناک تصویر زنی است که با التماس از پزشکان می‌خواهد که پلاسمای وی را بگیرند و پزشکان نیز به‌دلیل لاغری و بیماری آن زن امتناع کرده و می‌گویند «متأسفانه در مناطق جنوب شهر گاهی با چنین افرادی مواجه می‌شویم که برای به دست آوردن خرج روزانه‌شان حاضرند جانشان را به خطر بی‌ندازند. اهدای خون و پلاسما برای افرادی که خودشان بیماری کم‌خونی دارند ممنوع است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/162ae1a8-957a-4888-bb09-3e9811b53e01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات