728 x 90

فرافکنی وقیحانهٔ روحانی: برنج‌کاری مزید بر علت کم‌آبی است

آخوند روحانی و برنج‌کاری
آخوند روحانی و برنج‌کاری

آخوند شیاد روحانی و نمک پاشیدن بر زخم مردم همراه با وعده‌های پوچ سرخرمن تا دولت آخوند جلاد رئیسی: مردم فکر می‌کنند فقط آب خیلی مهم هست خاک هم مهم است! توجه کنند کشاورزها! دارایی‌شان افزوده شده! هم محصولات بیشتر شده و هم ما صرفه‌جویی در آب می‌کنیم! و همین روند در دولت سیزدهم هم ادامه خواهد یافت!

آخوند روحانی ۲۸ تیر۱۴۰۰:

مردم فکر می‌کنند فقط آب خیلی مهم هست! البته آب منشاء حیات همه موجودات است جایگاه خودش را دارد اما در بحث کشاورزی خاک هم جایگاه بسیار مهمی دارد این خاک یک نعمت بزرگ و سرمایه بزرگی است.

متأسفانه امسال ما شرایط بسیار سختی را می گذرانیم یعنی شرایط ما از لحاظ خشکسالی شرایط خاصی هست در ۵۰ سال گذشته تقریباً کم نظیر هست یک هم‌چنین خشکسالی نسبت به پارسال بیش از ۵۲ درصد ما کاهش بارندگی امسال داریم و به همین دلیل هم در مسأله آب و هم در مسأله برق دچار مشکل شدیم مردم عزیز ما در خوزستان و در بسیاری از استانهای جنوبی ما و خوب در شرایط کم‌آبی دچار مشکل شدند دام آنها کشاورزی آنها حالا مردم خوزستان به‌رغم این‌که توصیه ما این بوده که آنجا برنج کاری نشود ولی خوب سالهاست برنج کاری هم انجام می‌دهند خود آن هم مزید بر علت شده اینها همه دست به دست هم داده مردم عزیز در سختی قرار گرفتن ما دیروز مصوبات بسیار خوبی در دولت داشتیم برای این‌که این مشکل را فعلاً برای مردم عزیز خوزستان حل بکنیم جبران خسارت بکنیم جاهایی که باید آبرسانی بشود آبرسانی انجام بگیرد مردم هر چه ناراحت باشند حق دارند

این نکته را توجه کنند مردم ما کشاورزها دارایی‌شان افزوده شده یعنی یک زمینی که قبلاً یک ارزشی داشته حالا که کانال کشی شده زهکشی شده این زمین ۱۰ برابر شده قیمت آن ۱۲ برابر شده قیمت آن بنابراین هم ثروت مردم بیشتر شده! هم محصولات بیشتر شده و هم ما صرفه‌جویی در آب می‌کنیم.

و انشاءالله همین روند در دولت سیزدهم هم ادامه خواهد یافت برای این‌که مردم ما انشاءالله ثمره کار خود اتکایی و خودکفایی را در بخش کشاورزی شاهد باشند.(تلویزیون رژیم ۲۸تیر)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efc7db48-1124-4201-b875-5263cf15fe63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات