728 x 90

فرافکنی سخیف روحانی: کشورهای دیگر هم در همین ایام دچار مشکلات برق شدند

جلسه هیات دولت آخوند روحانی
جلسه هیات دولت آخوند روحانی

آخوند روحانی روز چهارشنبه ۱۶تیر در جلسه هیئت دولتش گفت : به‌خاطر مشکلاتی که در این چند روزه مردم با قطعی برق با آن مواجه شدند، متأسفم! گرما زیاد است و برق‌آبی‌های ما کار نمی‌کند، حل مسألهٔ برق پول می‌خواهد.

آخوند روحانی در یک فرافکنی سخیف گفت: کشورهای دیگر هم در همین ایام دچار مشکلات برق شدند، چین دچار مشکل شده‌اند، بسیاری از ایالت‌های آمریکا دچار مشکلات در برق شده که بی‌سابقه هست. همه مشکل دارند، ما هم مشکل خشکسالی داریم.

من می‌دانم این موارد برای مردم خیلی سخت است. ما بیشتر از مردم زجر می‌کشیم! اما کسانی نیایند و بگویند این دولت کاری نکرده! در این دولت ۲۰هزار مگاوات برق اضافه شده، آخر این میزان برق را که کسی نمی‌تواند بخورد.

آخوند حسن روحانی با وقاحت به قطعی برق اعتراف کرد و گفت: مصرف برق در ۱۴۰۰ یکباره بالا رفته است، بالا رفتن مصرف برق به‌خاطر بالا رفتن صنعت است و هم‌چنین مواردی مانند رمزارزها. اما مردم مصرف خود را کم کنند.

ما در اقتصاد خیلی کار کردیم. حالا وقتی یک مشکلی پیش می‌آید همه باید به مردم توضیح بدهیم، نباید طوری مطرح کنیم که گویا نظام رسیده به وضع بدون حل! نباید مردم را زجر داد.

دیشب دیدیم وضعیت برق مقداری بهتر شد. اما این راه ادامه‌دار نیست. چون وقتی یک بخش بزرگ صنعتی را تعطیل می‌کنیم ضرر و زیان زیادی دارد و نمی‌شود ادامه داشت. قطع برق را باید از قبل به مردم اطلاع دهیم.

روابط ما با بانک‌های دنیا تا مسئلهٔ اف.ای.تی.اف حل نشود امکان‌پذیر نیست. باید تحریم را برداریم و اف.ای.تی.اف را نهایی کنیم. اف.ای.تی.اف دست خودمان است و همین فردا می‌توانیم مسأله را حل کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6db938ff-34d7-45d1-8144-be631036acd5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات