728 x 90

فعالیتهای تروریستی رژیم ایران - فراخوان اشرف نشانها به محاکمه دیپلمات تروریست ایران - تصویری

روز گذشته ۲۶تیر۹۷ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در شهرهای مختلف اروپایی و کانادا سلسله تظاهراتی برپا کردند.

این تظاهرات در آمستردام هلند، اسلو نروژ، یوتوبوری سوئد، آرهوس دانمارک و اوتاوای کانادا برگزار شد.

تظاهر کنندگان ضمن حمایت از قیام مردم ایران توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس را محکوم کردند.

 

اسدالله اسدی دیپلمات تروریست دستگیر شده کیست؟

شورای ملی مقاومت در اطلاعیه‌یی اعلام کرد:

بر اساس اطلاعات موثق از درون رژیم، این اقدام تروریستی ماهها پیش توسط ولی‌فقیه، رئیس جمهور، وزیران خارجه و اطلاعات، دبیر شورای عالی امنیت، سرکردگان سپاه، نیروی قدس و سازمان اطلاعات سپاه و معاون امنیتی-سیاسی دفتر خامنه‌ای تصمیم‌گیری شد و اجرای آن به‌عهده وزارت اطلاعات و اسدالله اسدی، رئیس ایستگاه اطلاعات در اتریش گذاشته شد. از چند سال پیش ایستگاه وزارت اطلاعات در اتریش به هماهنگ‌کننده ایستگاههای اطلاعات در اروپا تبدیل شده است.

 

اسدی از مأموران با سابقه وزارت اطلاعات است که از ۱۳۹۳تحت پوش کنسول سوم در اتاق شماره ۲۰۰در طبقه سوم سفارت مستقر شد. مسئولیت اصلی او جاسوسی و توطئه علیه مجاهدین بود و در همین رابطه به کشورهای مختلف اروپایی رفت و آمد می‌کرد. قبل از اسدی، مصطفی رودکی، مسئول ایستگاه اطلاعاتی اتریش بود. رودکی ابتدا به تهران منتقل شد و سپس از سال ۹۶در سفارت رژیم در تیرانا مستقر شد تا به توطئه و جاسوسی علیه مجاهدین در آلبانی بپردازد.

 

هشدار مقاومت ایران

مقاومت ایران نسبت به تلاشهای رژیم برای منحرف کردن تحقیقات و به‌در‌بردن دیپلمات تروریستها، به‌طور مشخص اسدی، هشدار می‌دهد و خواهان تعطیلی سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های رژیم و اخراج دیپلمات تروریستها و مأموران اطلاعات و نیروی قدس است. این منطبق با تصمیم شورای اتحادیه اروپا در ۲۹آوریل ۱۹۹۷است که مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این مأموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات