728 x 90

فاکس نیوز: گروه مخالفان ایرانی، خط تدارکات نظامی ایران به حوثی‌های تروریست را فاش کرد

ارسال سلاح برای حوثی‌ها توسط ایران - عکس از آرشیو
ارسال سلاح برای حوثی‌ها توسط ایران - عکس از آرشیو

فاکس نیوز در خبری درباره دخالت‌های رژیم ایران در یمن و ارسال سلاح و تسلیحات برای شبه‌نظامیان حوثی گزارش داد: گروه مخالفان ایرانی، خط تدارکات نظامی ایران به حوثی‌های تروریست را فاش کرد.
نیروی قدس سپاه پاسداران ایران، طیف وسیعی از موشک‌ها، پهپادها و آموزش نظامی را در اختیار حوثی‌های تروریست که گروه نیابتی آنها به‌شمار می‌رود، قرار می‌دهد.
اولین بار در شبکه فاکس - یک گروه مقاومت ایرانی در تبعید، شواهد محکمی را کشف کرده است که نشان می‌دهد مقامات ارشد رژیم ایران مستقیماً از حوثی‌ها در حملات‌شان علیه کشتی‌ها در دریای سرخ حمایت می‌کنند.
شبکه خبری فاکس نیوز دیجیتال، مدارکی را که از سوی سازمان مجاهدین خلق ایران(PMOI/MEK) ارائه شده بررسی کرد. این گروه می‌گوید مدارکی در اختیار دارد که نشان می‌دهد چگونه گروه شبه‌نظامی نیابتی مورد حمایت ایران در شمال یمن، از تهران تأمین مالی می‌شود. حوثی‌ها از تاریخ ۷اکتبر، بیش از ۵۰حمله به کشتی‌های عبوری از دریای سرخ و خلیج عدن انجام داده‌اند.
سازمان مجاهدین خلق ایران(MEK) به چندین روش و مکان اشاره کرده که نیروی قدس سپاه پاسداران(IRGC-QF) از آنها برای ارسال انواع سلاح از جمله پهپاد، موشک کروز، موشک بالستیک، مین‌های ضدکشتی، تجهیزات رادار و سیستم‌های ارتباطی به حوثی‌ها استفاده می‌کند. آنها هم‌چنین خاطرنشان کردند که برخی از موشک‌های موجود در اختیار حوثی‌ها توسط سازمان صنایع هوافضای ایران تولید شده است که این سازمان توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/292cb9f7-e17d-44fb-a754-60091230efe4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات