728 x 90

فاکس نیوز: پیام گردهمایی اپوزیسیون ایران؛ رژیم استبداد مذهبی در ایران باید سرنگون شود

گردهمایی بزرگ و جهانی ایران آزاد - ۲۷تیر
گردهمایی بزرگ و جهانی ایران آزاد - ۲۷تیر

فاکس نیوز۱۷ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۷تیر۹۹): یک گروه دوحزبی از چهره‌های قانونگذار آمریکایی امروز در یک گردهمایی اینترنتی شرکت دارند و برای تغییر رژیم در ایران فراخوان می‌دهند. این فراخوان چند روز پس از آن است که تهران یک توافق نظامی و تجاری با چین امضا کرده است.

بنجامین هال از لندن گزارش می‌دهد:

این یک گردهمایی عمده است که هر ساله توسط شورای ملی مقاومت ایران، بزرگترین گروه اپوزیسیون ایرانی در تبعید برگزار می‌شود. برخی این شورا را دولت در انتظار می‌نامند. اما امسال به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، این گردهمایی به‌صورت آنلاین و اینترنتی برگزار شده است. ولی پیام آن همان پیام است: رژیم استبداد مذهبی در ایران باید سرنگون شود و یادآوری تهدید موجود از سوی رژیم ایران. صدها هزار نفر از سراسر جهان با این گردهمایی در ارتباط هستند. قانونگذاران، رودی جولیانی، رؤسای سابق اف.بی.آی و اطلاعات مرکزی و وزیر سابق امنیت داخلی آمریکا نیز شرکت دارند. همه آنها بیانیه‌یی امضا کرده و در این گردهمایی شرکت کرده‌اند. در این بیانیه از جمله آمده است «در حالیکه آمریکا و دولتهای دیگر درصدد اتخاذ سیاست‌هایی برای بازداشتن و مهار تهدید و تجاوزات رژیم ایران هستند، آنها می‌توانند و باید رژیم را به‌خاطر این‌که دست در خون بسیاری از ایرانیان دارد، مورد حسابرسی قرار بدهند».

گردهمایی امسال در شرایطی برگزار می‌شود که در ایران تظاهرات عمده‌یی برگزار شده و شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید آنها کانون‌های فعال مقاومت در ایران دارند که این ناآرامی را دامن زده‌اند.

ناظران می‌گویند که مردم ایران اکنون دیگر از دست فساد این ملاها خسته شده‌اند و در تلاش برای یک آغاز جدید در کشوری هستند که اقتصادش رو به زوال گذاشته است.

پیام این گردهمایی امروز روشن است، رژیم ایران کماکان یک تهدید است و هم‌چنان به مسیر ساختن بمب اتمی ادامه می‌دهد و مذاکره با این رژیم موضوعیت ندارد.

رودی جولیانی و شماری از قانونگذاران کنونی و سابق آمریکایی در این گردهمایی سخنرانی می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c0fa7aa-cee6-4e72-9e68-977c2d621394"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات