728 x 90

فاکس نیوز: پرداخت ۶میلیارد دلار برای گروگانهای آمریکایی، یک معامله وحشتناک

پرداخت ۶میلیارد دلار برای گروگانهای آمریکایی
پرداخت ۶میلیارد دلار برای گروگانهای آمریکایی

فاکس نیوز روز ۱۹مرداد نوشت: جمهوریخواهان بایدن را به‌دلیل پرداخت ۶میلیارد دلار به رژیم ایران برای گروگانهای آمریکایی مورد انتقاد شدید قرار می‌دهند: یک معامله وحشتناک
جیم ریش، سناتور آیداهو نوشت: «دولت بایدن باید کسانی را که از آمریکایی‌ها به‌عنوان مهره‌های سیاسی استفاده می‌کنند مجازات کند و برای پایان دادن به این رویه تلاش کند».
... جمهوری‌خواهان این توافق را در فضای مجازی به باد انتقاد گرفتند و مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت که ایران نباید از گروگان گرفتن آمریکاییها سود ببرد.

پمپئو در توئیت خود نوشت: «آزاد کردن ۶میلیارد دلار به قصابان در تهران فقط برای این‌که گروگانهای آمریکایی بتوانند به نوع دیگری از زندان بروند، معامله وحشتناکی است. ایران نباید از گروگان گرفتن آمریکاییها سود ببرد».
جیم ریش، عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا، در توئیتی نوشت: «در حالی که من از آمریکایی‌هایی که به‌طور نادرست بازداشت شده‌اند استقبال می‌کنم، اما آزاد کردن ۶میلیارد دلار دارایی‌های [ایرانی] به‌طور خطرناکی انگیزه بیشتری برای گروگان‌گیری [و] برای تجاوز رژیم فراهم می‌کند».

وی افزود: «دولت بایدن باید کسانی را که از آمریکاییها به‌عنوان مهره‌های سیاسی استفاده می‌کنند مجازات کند و برای پایان دادن به این رویه تلاش کند»... .
کلودیا تنی، نماینده جمهوری خواه نیویورک در توئیتی نوشت: «دولت ایالات متحده هرگز نباید با تروریست‌ها مذاکره کند، چه رسد به تأمین مالی آنها».

وی افزود: اکنون دولت بایدن ۶میلیارد دلار به ملاهای ایرانی برای تأمین مالی تروریسم و سرکوب مردم ایران می‌دهد»... .
بری لودرمیلک Barry Loudermilk، نماینده جمهوری خواه، نماینده جورجیا، نوشت: درست زمانی که مردم آمریکا فکر می‌کردند سیاست خارجی بایدن نمی‌تواند فاجعه‌بارتر از این شود، پس از عقب‌نشینی ناموفق او از افغانستان، او به ایران تعظیم کرد. مردم آمریکا لایق بهتر از این هستند»... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/237ea5f7-afca-4a48-8db9-ff688a9ea2bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات