728 x 90

فاکس نیوز: نمایش قدرت جهانی سه روزه شورای ملی مقاومت به رهبری مریم رجوی

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۱۹تیر۱۴۰۰
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۱۹تیر۱۴۰۰

فاکس نیوز یکشنبه ۲۰تیر، بازتابی از «گردهمایی بزرگ مقاومت برای ایران آ‌زاد» را که از ۵۰۰۰۰نقطه در ۱۰۵ کشور به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود را انعکاس داد.

مجری: وزیر خارجه مایک پمپئو به مخالفان ایرانی گفت: «به مبارزه‌تان علیه این رژیم ادامه دهید» پمپئو این اظهارات را دیروز در طی اجلاس بزرگ جهانی ایران آزاد که به‌طور مجازی پخش می‌شد ایراد کرد، در جلسه بین‌المللی ۳روزه‌ای که توسط رهبران اپوزیسیون ایران سازماندهی شده بود.

 

خبرنگار فاکس نیوز: آنچه امروز مشاهده کردیم بخشی از نمایش قدرت سه روزه جهانی است که خواستار سرنگونی رژیم می‌شود که توسط جنبش اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران سازماندهی شده که به رهبری مریم رجوی است.

این اجلاس دهها هزار نفر را در ۱۰۵کشور بهم مرتبط کرد که همگی از پایگاه آنها در آلبانی هدایت می‌شد.
گردهمایی‌های فیزیکی در ۱۷کشور اروپای برقرار بود.
یک گروه دو حزبی از قانونگذاران آمریکایی شامل کوین مک کارتی و سناتورها منندز و کروز سناتور و روبیو و بوکاپ که همگی همراه با دهها رهبر از سراسر جهان سخنرانی کردند.

فاکس نیوز به سخنرانی مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در این گردهمایی اشاره کرد که گفته بود:
شما در واقع می‌توانید تأثیر تلاش‌های سال‌های گذشته را در انتخابات هفتهٔ گذشته مشاهده کنید. مستأصل‌تر از گذشته، باید تقلب را افزایش می‌دادند؛ و مردم ایران این‌را می‌دانند، همان‌طور که خامنه‌ای این را می‌داند. از سال۱۹۷۹، هر انتخاباتی در ایران فقط در خدمت ارائه یک تصویر جمهوریت، از یک دیکتاتوری دینی فاسد و بی‌رحم بوده است.

خبرنگار فاکس نیوز با اشاره به رئیسی قاتل ۶۷ به‌عنوان رئیس‌جمهور رژیم آ‌خوندی که ادامه خط انقباض و سرکوب را در سر می‌پروارند افزود: انتخاب اخیر ابراهیم رئیسی سخت سر برای ریاست‌جمهوری که اکثر کشور آنرا تحریم کردند تنها این دیدگاه را تقویت کرده است که رژیم دیکتاتوری دینی در تهران هیچ قصدی برای میانه‌رو شدن ندارد.
به‌طور قابل تحسینی حدود ۱۰۰۰عضو جنبش مقاومت نیز از داخل ایران (به این برنامه) پیوسته بودند. اخیراً تظاهراتهای چشمگیری در داخل ایران بوده در حالی‌که تحریم‌ها اقتصاد را خفه کرده است. که موجب فراخوانهای بیشتر برای سرنگونی رژیم می‌شود. لذا این یک یادآوری کامل از جانب اپوزیسیون برای رژیم ایران در داخل و خارج کشور بود.
هم‌چنین سؤالاتی را در مورد تصمیم پرزیدنت بایدن برای پیوستن مجدد به توافق اتمی (رژیم) ایران بر می‌انگیزد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f97f0de-5502-45b3-a8fd-dc83da8e7f31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات