728 x 90

فاکس نیوز: جمهوریخواهان با مذاکرات جاری برای احیای برجام مشکل دارند و می‌گویند روسیه نباید بر سر هیچ میزی باشد

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

لیز چینی نماینده جمهوریخواه توافق با رژیم ایران را بسیار خطرناک و بسیار نادرست خواند.

سناتور تد کروز: جمهوریخواهان سنا تهدید کرده‌اند هر گونه توافق هسته‌یی با رژیم ایران که به‌کنگره ارائه نشده باشد را مسدود می‌کنند.

سناتور بیل هاگرتی: رژیم حامی تروریسم ایران و کسانی که با آن تجارت دارند، باید بدانند که اگر بایدن از ارائه توافق به‌سنا و جلب موافقت آن خودداری کند، هیچ توافقی در درازمدت باقی نخواهد ماند.

 

فاکس نیوز روز ۱۵اسفند در مطلبی نوشت: جمهوری‌خواهان که با مذاکرات جاری برای احیای دوباره توافق هسته‌یی ایران مشکل دارند گفتند روسیه نباید بر سر هیچ میزی باشد.

برایان فیتزپاتریک، نماینده مجلس نمایندگان به فاکس نیوز دیجیتال گفت: در حال حاضر روسیه نباید در کنار ما سر میز باشد.

در بحبوحه گزارشهایی مبنی بر این‌که آمریکا و ایران به بازگرداندن توافق هسته‌یی سال۲۰۱۵ نزدیک شده‌اند، جمهوری‌خواهان زنگ های هشدار درباره پیشرفت احتمالی برای از سرگیری توافق هسته‌یی ایران را به صدا در می‌آورند.

فاکس نیوز افزود: مذاکرات در وین برای پیوستن دوباره ایالات متحده به توافق بین‌المللی که پرزیدنت ترامپ در سال۲۰۱۸ از آن خارج شد، در جریان است. کشورهای بریتانیا، فرانسه، آلمان، روسیه و چین هنوز بخشی از توافق با ایران هستند و در تلاش برای نجات آن هستند...

برایان فیتزپاتریک، نماینده جمهوریخواه به فاکس نیوز دیجیتال گفت: روسیه نباید در حال حاضر سر میز با ما باشد. او در ادامه افزود او درباره یک توافق جدید نگران است. آنها همین الآن در یک دموکراسی آزاد در اوکراین، در اروپا، مرتکب اعمال وحشتناک تروریستی و قتل می‌شوند.

نماینده جمهوریخواه لیز چینی نیز علیه شروع مجدد یک توافق صحبت کرد و آن را در برنامه شوی گای بنسون در رادیو فاکس نیوز بسیار خطرناک و بسیار نادرست، خواند.

و پت فالون، نماینده جمهوریخواه از ایالت تگزاس، در حساب کاربری توئیتر خودش هشدار داد که توافق هسته‌یی با ایران می‌تواند دستیابی به سلاح هسته‌یی برای بزرگترین کشور حامی تروریسم در جهان را آسان‌تر کند...

روز جمعه یک دیپلمات اروپایی به فاکس نیوز گفت: انتظار می‌رود ظرف چند روز آینده توافق جدیدی امضا شود.

سناتور تد کروز (در این باره گفت)، جمهوری‌خواهان سنا تهدید به مسدود کردن هر گونه توافق هسته‌یی ایران که به کنگره ارائه نشده است، کرده‌اند.

قانون بازنگری توافق هسته‌یی ایران که در سال۲۰۱۵ با حمایت دو حزبی تصویب شد، دولت را ملزم می‌کند تا هر توافقی را ظرف پنج روز پس از رسیدن به آن برای بررسی به کنگره ارائه کند.

گروهی متشکل از ۳۳سناتور جمهوری خواه به رهبری سناتور تد کروز، از تگزاس، قبلاً در ماه گذشته متعهد شده بودند که در صورتی رئیس‌جمهور بایدن (توافق) را به تصویب سنا نرساند، تمام تلاش شان را برای جلوگیری از توافق هسته‌یی جدید انجام دهند.

فیتز پاتریک علاوه بر دخالت روسیه در توافق هسته‌یی ایران گفت که رژیم ایران با حسن‌نیت عمل نمی‌کند و ایالات متحده حتی توافقات موجود را اجرا نمی‌کند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46d5dd90-bbc0-4778-a4cb-ea208729440f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات