728 x 90

فاکس نیوز- آلبانی: برگزاری اجلاس ایران آزاد در بیش از ۱۰۰کشور جهان

گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۲۸تیر
گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۲۸تیر
  • فاکس نیوز- آلبانی: برگزاری اجلاس سالانه ایران آزاد با اتصال ۳۰هزار نقطه در بیش از ۱۰۰کشور جهان از جمله ایران و اشرف۳ در آلبانی

تلویزیون فاکس نیوز آلبانی۲۸تیر۹۹ در گزارشی از گردهمایی جهانی ایران آزاد گفت: «ایرانیان و حامیان مقاومت ایران اجلاس سالانه ایران آزاد را برگزار کردند. این گردهمایی آنلاین با بیش از ۳۰هزار نقطه اتصال، بیش از ۱۰۰کشور در ۵قاره از جمله ایران و اشرف۳ در آلبانی را به‌هم پیوند داد . در این گردهمایی حدود ۱۰۰۰نفر از مقامات سیاسی، از جمله رهبران سیاسی، نمایندگان مجلس، شخصیتهای فرهنگی و مذهبی شرکت کردند و حمایت از خواست مردم ایران برای سرنگونی دیکتاتوری مذهبی و برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم مریم رجوی برای برای آینده ایران را ارائه کردند.

مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران با تأکید بر سه تعهد اصلی مقاومت ایران، گفت: "اولین تعهد ما این است که ما، مردم ایران و مقاومت ایران، رژیم آخوندی را سرنگون کنیم و ایران را پس بگیریم.

سالی بریشا، رئیس‌جمهور پیشین و نخست‌وزیر سابق آلبانی، به‌عنوان یکی از سخنرانان این اجلاس، از اپوزیسیون ایران حمایت کرد.

پاندلی مایکو، به‌عنوان نخست‌وزیر سابق آلبانی گفت: "شما بخشی از خانواده ما هستید. شما در قلب ما هستید مجاهدین پرچم آینده آزادی در کشورشان هستند".

لولزیم باشا، رئیس حزب دموکرات، همبستگی خود را با مردم ایران ابراز کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f5984fb-60cf-4544-af7e-4c2ddfa37971"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات