728 x 90

فاطمیر مدیو: اجازه نمی‌دهیم هیچ سفارت یا سرویس اطلاعاتی در آلبانی دوستان ما را تهدید کند

فاطمیر مدیو
فاطمیر مدیو

روز شنبه ۱۵دسامبر خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت؛ در کنفرانس ویدئویی گردهمایی‌های جوامع ایرانی که همزمان در ۴۲شهر اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا برگزار شد سخنرانی کرد و با اشاره به اقدامهای تروریستی رژیم در سال ۲۰۱۸گفت: روی آوردن رژیم به تروریسم نه یک واکنش گذرا و تاکتیکی، بلکه برون‌رفت استراتژیک آن برای مقابله با قیام و سرنگونی است. اکنون رژیم از تروریسم به‌مثابه یک پاتک در مقابل قیام مردم ایران، استفاده می‌کند. دستگیری یا اخراج دیپلمات تروریستها و تروریستهای مرتبط با سفارتهای رژیم نشان می‌دهد که از شورای عالی امنیت آخوندها تا سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات و وزارت‌خارجه و سفارت‌خانه‌های رژیم همه اجزای دستگاه تروریسم ولایت فقیه‌اند.(جزئیات بیشتر)

 

۴۲شهری که این ویدئو کنفرانس به‌طور همزمان در آن برگزار شد عبارتند از: اشرف۳(آلبانی)؛ بروکسل (بلژیک)؛ اتاوا، تورنتو، مونترال، ونکور، ونی پگ (کانادا)؛ کپنهاک و آرهوس (دانمارک)؛ لندن، لیورپول، بریستول، شفیلد و بیرمنگام (انگلستان)؛ هلسینکی، تورگو (فنلاند)؛ پاریس (فرانسه)؛ برلین، کلن، اشتوتگارت، فرانکفورت (آلمان)؛ رم (ایتالیا)؛ لوکزامبورگ (لوکزامبورگ)؛ دنهاق، زواله، ایندهوفن (هلند)؛ اسلو،‌ کریستن ساند (نروژ)؛ بخارست (رومانی)؛ زوریخ (سوئیس)؛ است کهلم، یوتوبوری، مالمو، بروس، شلفتئو (سوئد)؛ واشنگتن، برکلی، اورنج کانتی، آتلانتا، دالاس (آمریکا)؛ وین (اتریش) و سیدنی (استرالیا).

 

سخنرانی فاطمیر مدیو، رهبر حزب جمهوریخواه و وزیردفاع پیشین آلبانی

شب به خیر

ما قلبها و خانه‌هایمان را به روی شما باز می‌کنیم تا احساس کنید که اینجا خانه خودتان است. مفتخریم که ما را گردهم می‌آورید، دوستانی هم‌چون پاتریک کندی، خانم بتانکور، افرادی از سراسر جهان، هم‌چنانکه امروز دیدیم. حالا آلبانی به‌خاطر کاری که انجام داده‌ایم مشهور شده است. ولی آیا این کافی است؟ می‌توانم بگویم نه. ما کارهای بیشتری داریم که انجام بدهیم. من چیزهایی شنیده‌ام و شاهد برخی اقدامات در این کشور بوده‌ام. ما شاهد دروغپردازی بوده‌ایم. تحریک، حملات تروریستی، توطئه برای انجام حملات تروریستی. اینها باید ما را به فکر وادارد. نه برای این‌که ببینیم چه کسی می‌تواند مشکلات ما را حل کند. بلکه به‌عنوان دولت، به‌عنوان نهادهای دولتی، به‌عنوان مردم باید ببینیم چگونه می‌توانیم به دفاع از دوستانمان و نیز کشور مان برخیزیم. زیرا این مسأله بسیار مهمی برای امنیت کشور ماست و ما باید بسیار جدی و عمیق به این فکر کنیم که چه می‌توانیم بکنیم. ما نمی‌توانیم به هیچ کشور، هیچ سفارت یا سرویس اطلاعاتی اجازه بدهیم که به کشور ما بیاید و دوستان ما را تهدید کند. زیرا در سنتان ما، مهمانان ما توسط ما حفاظت می‌شوند. بنابراین ما باید مسئولیت کامل حفاظت از شما را به عهده بگیریم و امکان بهره‌وری از آزادی در این کشور را برایتان فراهم کنیم.

ما شاهد ورود تعداد بیشتری افراد اطلاعاتی از سفارت ایران بوده‌ایم. رسانه‌های بیشتری به دروغپردازی پرداخته‌اند. ولی فکر می‌کنم همچنین شاهد بوده‌ایم که هر چه بیشتر این کارها را می‌کنند وحشت بیشتری از کارهای شما دارند. زیرا آنچه دیکتاتوریها بیش از هر چیز از آن نفرت و وحشت دارند، دقیقاً‌ آزادی مردم خودشان است. این چیزی است که باید برایش همکاری کنیم. آزادی، رهایی و جستجوی خوشبختی.

بیش از یک سال است که شاهد قیام مردم ایران بوده‌ایم که برای آزادی و رهاییبه‌پا خاسته‌اند و این بهترین خبر است. ما باید به‌عنوان اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و از همه جای دنیا از صدای مردم ایران برای برخورداری از آزادی حمایت کنیم و هر چه زودتر در تهران به آن دست‌یابیم.

اجازه بدهید در پایان بگویم که رمز خوشبختی، آزادی است. رمز آزادی، شجاعت است. قهرمان کسی است که مسئولیتی را که لازمه آزادی است بشناسد و شما قهرمانان هستید و ما به‌خاطر حضور شما در آلبانی بسیار مفتخریم. از همه شما متشکرم. خدا شما را حفظ کند.

 

اسقف ژاک گایو

شب بخیر،

وقتی میان شما هستم، احساس می‌کنم با خانواده‌ام هستم. با اشرف ۳یک خانواده هستیم و نمی‌توانم دیدار فراموش نشدنی چند سال پیش خودم با آنها را فراموش کنم و امیدوارم روزی دوباره چهره‌هایشان را ببینم.

ما در ایام آخر سال هستیم و به‌زودی کریسمس است.

بله چه خوب که کریسمس دارد می‌رسد. فرصتی است برای هر کدام که کمی تعمق کنیم.

برای من کریسمس جشن مهمی است. من هر سال تکرار می‌کنم که کریسمس جشن انسان است؛ جشن شکوه و جلال وصف ناپذیر انسان است. اگر خدا نقاب انسان بر چهره کشید و به میان ما آمد، اگر خدا به تاریخ انسان دخول کرد، برای این بود که ارزشش را داشتیم. مهم هستیم. حبیب خداییم. این مایه دلگرمی من است و معتقدم که هر کداممان نیاز داریم احساس کنیم که مهمیم، جایگاه خود را داریم و ارزش داریم. باید بدانیم که ما جامعه‌یی را بنا کردیم که هر کسی به دیگری نیاز دارد. بنابراین امیدوارم سال نو خوبی داشته باشید.

امیدوارم جشن کریسمس خوبی داشته باشید و می‌دانم که به‌رغم سختیهای راه، با هم باز هم بیشتر پیش خواهیم رفت. متشکرم.

 

پیر برسی – رئیس حقوق‌بشر نوین فرانسه

دوستان عزیز،

یادم نمی‌آید که این چندمین بار است که به میان شما آمدم تا همبستگی تام و تمامم یا بهتر است بگویم همبستگی ابدی خودم را به شما ابراز دارم. تصاویری که ما دیدیم بسیار گویا هستند و خلق ایران را نشان می‌دهند که طاقتشان به‌سر آمده و قیام می‌کنند.

سالیان طولانی است که مجاهدین دارند پیام قیام به ایران می‌فرستند و من معتقدم میوه آن دیگر رسیده است و به‌زودی به خودی خود از درخت جدا خواهد شد و شاهد قیامی پرشکوه خواهیم بود و ایرانیان آرامش و آزادی را بازخواهند یافت، به‌خصوص زنها که از قید و بندها رها خواهند شدبنا بر این باید مبارزه را ادامه داد. حرکت امروز مجاهدین نشان‌دهنده قدرت مقاومت است.

رژیم آمریکا را متهم می‌کند و حق هم دارد و ترامپ اقدامات لازم را دارد به‌عمل می‌آورد و این ادامه خواهد داشت.. آنها در حین ارتکاب جرم دستگیر شده ند، یعنی در حالیکه می‌خواستند به شما یا بهتر است بگویم به ما در ولیپنت و سایر جاها حمله کنند.

خب این یک هشدار بود چون ما که در کنار شما این همه سالیان بودیم می‌دانیم که خیلی از دوستان شما در سوءقصدها در ژنو و فرانسه توسط یک مشت آدمکش مذهبی کشته شده‌اند.

امیدوارم که پیام شما یک بار برای همیشه به گوش برسد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bdfb063-5cb3-4271-be08-89fa7c942974"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات