728 x 90

فارین پالیسی: هیچ توافق خوبی با رژیم ایران وجود ندارد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا

فارین پالیسی روز ۲۳مرداد درباره توافق آمریکا با رژیم ایران و باج شش میلیارد دلاری به رژیم آخوندی نوشت: هیچ توافق خوبی با ایران وجود ندارد
فارین پالیسی درباره واکنش نمایندگان کنگره آمریکا می‌نویسد: جای تعجب نیست که واکنش منتقدانی که جمهوری اسلامی را انگشت شیطان بر زمین می‌دانند قابل پیش‌بینی بوده است. تام کاتن، سناتور ایالات متحده، این معامله را باج و یک اقدام وسوسه انگیز مماشات خواند. سناتور جیم ریش بر این اعتقاد است که این امر برای تجاوزات این رژیم یک مائده است.

در ادامه گزارش فارین پالیسی آمده است: البته برای منتقدان این توافق، این واقعیت قابل تغییر است و این پولی است که رژیم ایران می‌تواند برای اهداف بدخواهانه استفاده کند. اگر آنها طرفداران خود را داشتند، تنها تعامل ایالات متحده با رژیم ایران اعمال فشار بیشتر بود.
و ممکن است موارد بیشتری برای دوست نداشتن وجود داشته باشد. جدا از آزادی گروگان، مقامات آمریکایی برای ایجاد مجموعه‌ای از تفاهمات غیررسمی و نانوشته با رژیم ایران کار می‌کنند که برای کاهش تنشها، به‌ویژه در مورد موضوعاتی مانند غنی‌سازی اورانیوم، و شاید در مقطعی برای بازگشت به یک توافق رسمی‌تر مانند توافق ۲۰۱۵ طراحی شده است.
اما نکته اصلی اینجاست: هیچ معامله خوبی با ایران وجود ندارد، فقط معاملات بد و بدتر هست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/787583fb-ed39-4312-a417-b95c9135c8f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات