728 x 90

فاجعه مهاجرت نخبگان از جهنم آخوندی

فرار مغز ها
فرار مغز ها

درپی مهاجرت رو به افزایش مهاجرت نخبگان و فارغ‌التحصیلان از کشور یکی از رسانه‌های حکومتی ضمن واکنش به این موضوع با نگرانی به کارگزاران رژیم هشدار داده ومی‌نویسد:

شوربختانه امواج مهاجرت چنان در حال ارتفاع گرفتن است که دیگر از نهی و نصیحت کاری بر نمی‌آید. به‌نظر می‌رسد که مشکل اصلی در این رابطه عدم نگرانی متولیان و تصمیم‌گیران و سیاست‌گذاران از تشدید مهاجرت‌هاست. گاهی نه تنها چنین نگرانی مشاهده نمی‌شود که به‌صورت غیرمستقیم تشویق هم می‌کنند که هرکس اوضاع کنونی را نمی‌پسندد می‌تواند بار و بنه‌اش را بردارد و برود!

این غم را کجا ببریم که مغزها و نخبگان ایرانی در حساس‌ترین مراکز تحقیقاتی در رده‌های بالای علمی دانش خود را تقدیم بیگانگان می‌کنند ولی مردم‌شان از هر جهت به دانش آنها نیازمندند؟ سرمایه‌های مالی عظیم ایرانیان برای دیگران کارآفرین و سازنده شده است در حالی که ایران ما هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌توانست بهشت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باشد. چه کسی مسئول این خسارت‌های عظیم و غیرقابل جبران است؟ (روزنامه اعتماد۱۳شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e121ae53-a6f0-43b0-96fa-4bc85cf74276"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات