728 x 90

فاجعه متروپل و خیزش‌های مردم در شهرهای مختلف و افزایش جدال گرگهای درون نظام

فاجعه متروپل و دعوای باندهای رژیم
فاجعه متروپل و دعوای باندهای رژیم

در حالی که دولت رئیسی، قصد داشت فاجعه متروپل را بر سر پاسدار غلامرضا شریعتی، استاندار پیشین رژیم در خوزستان خراب کند، شریعتی امروز پنجشنبه ۱۲خرداد در نامه‌یی شدیداللحن به رئیسی حمله کرد.

شریعتی به رئیسی نوشت: مسئولیت حادثه متروپل تمام متوجه شماست اما مصیبت و عزای مردم را فرصتی برای تسویه‌حساب سیاسی یافته‌اید.

پاسدار شریعتی در ادامه حملات خود به رئیسی نوشت: با فرافکنی و فرار رو به جلو و تحریف، ناکارآمدی و مسئولیت‌های خود را می‌پوشانید. به‌جای این‌که پاسخ دهید چرا به‌هشدارها توجه نکردید، مرا مقصر می‌نامید!

شریعتی همچنین نوشت: «چگونه و با مجوز چه فرد یا مقامی، در چندماه اخیر اجازه بهره‌برداری واحدهای کسب و کار همچون کافی شاپ، آبمیوه فروشی، داروخانه و... در این ساختمان نیمه کاره صادر گردید (که متاسفانه بسیاری از قربانیان در همین واحدها مستقر بوده و مظلومانه جان خود را از دست دادند)، آنهم درحالیکه هنوز پایان کار ساختمان صادر نشده و به تایید ناظران نرسیده بود و به مثابه یک کارگاه ساختمانی ناایمن همچنان مشغول کار بود؟»

شریعتی در نامه خود به رئیسی جلاد نوشته است: «کدام مسئولان و مقامات بویژه پس از هشدار ۶ اردیبهشت۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی، تکالیف خود را انجام نداده و از ظرفیت های قانونی برای تعطیلی کارگاه و تخلیه واحدهایی که بدون رعایت ضوابط قانونی و اصول ایمنی مورد بهره برداری قرار گرفته بودند استفاده ننمودند و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از فروریختن آن را بکار نگرفتند و چرا؟»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6df32c6c-ba34-449a-91f5-05bd1f83ac80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات