728 x 90

فائزه هاشمی: ما در کشتار مردم سوریه و یمن نقش داشته‌ایم / ما خودمان با بلاهایی که داریم سر مردم می‌آوریم از همه بدتریم

فائزه هاشمی
فائزه هاشمی

فائزه هاشمی در گفتگویی با سایت حکومتی دیدبان رژیم به تاریخ ۲۰دیماه در جنگ و دعواهای درونی رژیم درباره عملکرد اقتصادی دولت رئیسی جلاد گفت: این دوره از انتخابات که خیلی عجیب و غریب بود، یعنی ماه و خورشید و فلک در کار بودند که فقط رئیسی بشود رئیس‌جمهور، حالا این تحلیل‌هایی که می‌گفتند رئیسی اصرار دارد رئیس‌جمهور بشه که بعد رهبر بشه، خب با این پوست خربزه‌ای که زیر پایش افتاده و این مشکلات مملکت هی افزایش پیدا بکند که دیگه چه جوری می‌خواهد رهبر بشه؟

وی در برابر حرف خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع که گفته بود «بدون تحمّل بسیاری از سختی‌ها هیچ ملّتی به جایی نمیرسد؛ حالا [برای] ما هم اگر چنانچه سختی‌هایی هست، تحمّل این سختی‌ها ملّت ایران را به اوج خواهد رساند» گفت: ما برای دنیا خوب شعار می‌دهیم، دنبال عدالت در دنیا هستیم، میدان را هم مسلط کردیم بر دیپلماسی‌مان برای رسیدن به عدالت در دنیا، ولی خودمان اول عدالت را در کشور خودمان فراهم کنیم. سختی قبول، تحمل می‌کنیم، ولی برای چی؟

ما الآن خودمان از اسرائیل، از آمریکا، از هر جایی در دنیا که ما می‌گوییم بد هستند، از رژیم پهلوی، خودمان خطاکارتر شده‌ایم. من با آمار می‌توانم به شما بگویم از تمامی این‌ها که نام بردم، خطاکارتر شدیم. وقتی ما خطاکاریم، سختی را تحمل کنیم که به چی برسیم؟ دیگر ما نمی‌توانیم بگوییم اسراییل بد است، شاه بد بود، این بد است و آن بد است، زیرا ما خودمان از همه بدتریم و بلاهایی که داریم سر مردم می‌آوریم در همه زمینه‌ها، هیچ‌کدام از این‌ها به این میزان نیاورده‌اند.

فائزه هاشمی درباره دخالت‌های رژیم در سوریه و یمن و کشتار مردم در این کشورها گفت: آمار کشته‌های سوریه، فقط کشته‌هایش، حالا آواره‌هایش و تخریبهایش و مهاجرانشان را کاری نداریم؛ ۵۰۰هزار نفر است که ما در این قضیه نقش داشتیم. یا یمن را الآن ببینید، هفت سال نقش داخلی است که ما در این قضیه نقش داشتیم و مسلمان‌کُشی راه انداختیم.

وی درباره دستگیریها و بازداشتهای مخالفان نظام توسط رژیم آخوندی گفت: ما الآن داریم می‌بینیم متأسفانه سیاسیون را که دارند بدترین رفتار را باهاشون می‌کنند بیشترین فشار و سرکوب بر منتقدان است، برخوردهایی که دارند می‌کنند؛ زندانی‌ها، احضارها، اعدامها و کارهای این‌گونه وحشتناک شده..

ولایتی مثال زد و گفت مردم یمن لُنگ می‌بندند و غذایشان نان خشک است، چرا ما از آنها یاد نمی‌گیریم؟ چند روز بعد درآمد پسران آقای ولایتی در برج‌سازی‌های ترکیه مقام گرفتند و شرکتشان شرکت برتر شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/864d71c7-823d-4d87-a5df-bbff1fb2b84f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات