728 x 90

آخوند روحانی: در زمینه بازگشاییها شرایط ما را با کشورهای دیگر مقایسه نکنید!

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی روز چهارشنبه ۱۹شهریور در جلسه هیأت دولت در وحشت از خشم و اعتراض گستردهٔ اجتماعی به عقب‌نشینی در زمینهٔ بازگشایی حضوری مدارس گفت: «اجبار در هیچ زمینه‌یی نیست. ما هیچ خانواده و دانش‌آموزی را اجبار نمی‌کنیم که حتماً از طریق آموزش حضوری آموزش را بگذارند».

آخوند روحانی در عین‌حال غیظ خودش و خامنه‌ای را از افشاگریها و گسترش اعتراضها ابراز کرد و افزود: «دشمان در ماه رمضان وارد شدند و گفتند چرا می‌خواهند در مساجد را باز کنند، در محرم گفتند چرا می‌خواهند عزاداری کنند، جیغشان بلند شد که آقا نان مردم یا جان مردم؟ این روزهای اخیر هم که دنبال بحث آموزش بودند و خیلی عصبانی هستند».

آخوند روحانی - تلویزیون رژیم - ۱۹شهریور۹۹:

«شرایط ما با کشورهای دیگر متفاوت است و من خواهش می‌کنم در زمینه مسأله بازگشایی‌ها در زمینه مقابله با کرونا شرایط کشور ما را با شرایط کشورهای دیگر در همه زمینه‌ها مقایسه نکنند!. ما در شرایط تحریم هستیم ما در شرایطی هستیم که مردم ما به مناسک دینی و مذهبی شون بسیار اهمیت می‌دهند، به روابط خانوادگی شون بسیار اهمیت می‌دهند و هم‌چنین به فرهنگ و آموزش فرزندانشان. اجبار هم در هیچ زمینه‌یی نیست یعنی ما هیچ خانواده‌یی را هیچ دانش آموزی را اجبار نمی‌کنیم که حتماً از طریق آموزش حضوری سال تحصیلی را بگذراند، ترجیح می‌دهیم با آموزش حضوری خب می‌توانیم بچه‌ها را در داخل یک آپارتمان برای طول مدت یک‌سال حبس کنیم و بگوییم خارج نشوند، آن هم بیماری ایجاد می‌کنند، آن هم مشکل ایجاد می‌کند.

من فکر می‌کنم دولت و ستاد ملی کرونا تصمیم بسیار دقیق و درستی را اتخاذ کرده! و انشاءالله دانش‌آموزان ما دانشجویان ما امسال از نعمت تحصیل! برخوردار خواهند بود

در تبلیغات خودشان یک سری کانال درست کردند اصلاً ذات این کانال حالا با پول چه کسی اداره می‌شود که همه می‌دانند ساخته شده بر علیه منافع ایران، بر علیه استقلال ایران اسمش کانال‌های ضدایرانی است اینها هر روز می‌خواهند با یک بهانه‌یی به یک نگرانی دامن بزنند و یک مسأله‌ای که پیش آمده، آن مسأله را بزرگ و بزرگ‌تر کنند، التهاب آفرینی کنند در بازارهای مختلف ما، خب این روزهای اخیر هم که دنبال بحث آموزش بودند و خیلی عصبانی هستند، خیلی ناراحت هستند که کشور در مسیر درست دارد حرکت می‌کنند، عصبانی‌اند که مردم به حرف‌های واهی آنها توجه نمی‌کند، مردم راه خودشان را دارند می‌روند. سال سختی هست مواظب منافع ملی خودمان باشیم، بله من هم می‌دانیم داریم به انتخابات نزدیک می‌شویم، اما در فضایی که به تدریج انتخاباتی خواهد شد انتظارات را بی‌جهت بالا نبریم. سیاه‌نمایی را آغاز نکنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a0ae46c-f4e3-42f9-813d-a296971c83db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات