728 x 90

غلط‌کردم گویی رژیم و وحشت مزدوران پس از افشای حملهٔ تروریستی رژیم در شمال پاریس - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۲۲خرداد ۱۴۰۲
سخنگوی مجاهدین - ۲۲خرداد ۱۴۰۲

غلط‌کردم‌گویی رژیم

و وحشت مزدوران از پیگیریهای قضایی و سیاسی مقاومت ایران

پس از افشای حملهٔ تروریستی رژیم در شمال پاریس

به‌دنبال اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت و افشای حملهٔ تروریستها و مزدوران رژیم به یک ساختمان پشتیبانان شورا در سنت اوئن لومون در شمال پاریس در روزهای ۱۰ و ۲۱خرداد، و تحقیقات گسترده پلیس و سایر ارگانهای ذیربط در این خصوص، رژیم از پیگیریهای قضایی و سیاسی مقاومت ایران دچار وحشت شده و اقدامهای تروریستی را به مجاهدین نسبت داده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس- تسنیم - ۲۲خرداد

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس از خودزنی ساختگی مجاهدین برای تخریب رابطه ایران و فرانسه خبر داده است. و می‌گوید مجاهدین به این منظور اقدام به اجرای یک عملیات تروریستی ساختگی علیه خود کردند.

به گزارش نیروی تروریستی قدس، مجاهدین خودشان به خودشان در یکی از مقرهایشان مواد آتش‌زا پرتاب نموده و سپس سوار خودروی خودشان شده و متواری شده‌اند و لابد پلیس و آتش‌نشانی را در محل تنها گذاشته‌اند!

طبق سناریوی نیروی تروریستی قدس:

ساعتی بعد از اجرای این عملیات، سایت رسمی مجاهدین با صدور بیانیه‌یی خبر از اجرای یک حمله تروریستی علیه یکی از مقرهای خود در فرانسه داد و جمهوری اسلامی ایران را به اجرای این عملیات متهم کرد. به‌دنبال پیام امانوئل مکرون به رئیس‌جمهور ایران، مجاهدین این عملیات ساختگی را طراحی و اجرا کردند تا با متهم ساختن جمهوری اسلامی ایران، گفتگوی تلفنی روز قبل امانوئل مکرون با سید ابراهیم رئیسی را که حاکی از روابط مثبت فرانسه و ایران دارد، تحت تأثیر قرار دهند.

بازتاب این خبر در چند رسانه مخالف جمهوری اسلامی در جهت تخریب روابط ایران و فرانسه ارائه داده بودند، نیز بخشی از این طراحی میدانی و رسانه‌ای مجاهدین بوده است. پیش از این نیز در سال۱۳۹۷ و در آستانه سفر حسن روحانی رئیس‌جمهور وقت ایران به اتریش برای احیای قرارداد برجام با طرفهای اروپایی، توطئه‌یی مشابه با هدایت رژیم صهیونیستی علیه دیپلمات کشورمان اسدالله اسدی اجرا شد. در طراحی سال۱۳۹۷ صهیونیستها، به دبیر سوم سفارت ایران در اتریش اتهام بمب‌گذاری وارد شد که در آن پروژه نیز منافقین نقش محوری بازی کردند.

 

سخنگوی مجاهدین درباره اراجیف مضحک نیروی تروریستی قدس که قبل از هر چیز ترس رژیم را از اقدام شکست‌خورده تروریستی‌اش نشان می‌دهد، گفت: از زمان خمینی عادت کرده‌ایم که می‌گفت خودشان خودشان را می‌کشند و شکنجه می‌کنند و به گردن ما می‌اندازند! اکنون وصف‌الحال نظام وحشت‌زده و نیروی تروریستی قدس افتادن به غلط‌کردم‌گویی برای جان به در بردن از عواقب ماجراست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/554fd172-f80e-4642-9ef3-2b08ac1896c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات