728 x 90

عکاظ: افزایش خودکشی دختران در ایران

عکاظ-افزایش خودکشی دختران در ایران
عکاظ-افزایش خودکشی دختران در ایران

روزنامه عکاظ عربستان روز یکشنبه ۸اردیبهشت ۹۸نوشت: شورای ملی مقاومت ایران از رشد پدیده خودکشی دختران در ایران پرده برداشت و روز گذشته در گزارشی خاطرنشان نمود از نیمه مارس تاکنون، ۱۴دختر دست به خودکشی زده‌اند. همچنین گزارش فوق افزایش خودکشیهای زنان جوان را به فشارهای فزاینده بر زنان نسبت داده است. یک متخصص علم بیماریهای اجتماعی نیز توضیح داد طی پنج سال گذشته خودکشی ۶۶درصد افزایش داشته است وی خاطرنشان نمود که آمار واقعی بیش از این می‌باشد. امری که نشان می‌دهد خودکشی در میان زنان، رو به فزونی گذاشته است.

از سویی دیگر فشارها بر رژیم آخوندی، این رژیم را مجبور نموده به وجود مقاومتی سازمان‌یافته و بالنده در داخل کشور اقرار کند.

محمود علوی وزیر اطلاعات ایران گفت:‌ طی سال گذشته وزارت‌خانه وی ۱۱۶هسته مرتبط با سازمان مجاهدین خلق را متلاشی کرده است. این دستگیریها حاکی از آن می‌باشد که کانون‌های شورشی خود را به‌عنوان یک حقیقت سیاسی و استراتژیک در داخل کشور برای سرنگونی رژیم آخوندی تحمیل کرده‌اند.

عکاظ در ادامه آورده است، شاهین قبادی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران گفت:‌ وزیر اطلاعات رژیم ناخواسته اعتراف می‌کند که مقاومت مردم ایران علیه رژیم، برای سرنگونی آن است و تحریم‌های بین‌المللی علیه رژیم و سپاه پاسداران و افزایش فشار بر رژیم باعث تشویق بیشتر مردم ایران برای سرنگونی رژیم ایران است و این سومین دروغ بزرگ رژیم و لابی‌های آن را افشا می‌کند که تبلیغ می‌کنند فشار بیشتر بین‌المللی علیه رژیم باعث تمایل بخشهایی از مردم به رژیم و یا باندهای مختلف آن می‌شود.

این روزنامه در ادامه صحبت‌های شاهین قبادی نوشت: وی خاطرنشان نمود این اعتراف‌ها یک ترفند دیگر رژیم را باطل می‌کند که گویا تظاهراتها و اعتراضات در داخل ایران علیه رژیم سازمان‌یافته نیست و فاقد رهبری مشخص است. بالعکس اذعان وزیر اطلاعات ایران و انتشار لیست اسامی برخی دستگیر ‌شدگان نشان می‌دهد که یک مقاومت سازمان‌یافته سراسری از همه اقوام و ملیتهای ایران و از همه اقشار مردم ایران علیه رژیم در داخل کشور به‌صورت فعال وجود دارد که در جهت سرنگونی تمامیت رژیم با همه باندهای آن عمل می‌کند. کانون‌های شورشی حداقل ۱۰هزار حرکت اعتراضی در ایران را در سال گذشته را ثبت کرده‌اند که در اغلب موارد به‌صورت همزمان در چندین شهر با شعارهای واحد علیه رژیم بوده است.

از سویی دیگر تظاهر کنندگان ایرانی در مقابل پارلمان نروژ حمایت خود از لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران را اعلام کردند و در جریان تظاهرات دو روز قبل خود به لیست‌گذاری تروریستی وزارت اطلاعات آخوندها و اخراج دیپلماتهای این رژیم تروریست از اروپا فراخواندند. همچنین در پاسخ به فراخوان رهبر مقاومت مریم رجوی برای همبستگی با سیل‌زدگان، ایرانیها در هلند و بلژیک و استرالیا طی آکسیونهای اعتراضی، همبستگی خود با قربانیان را اعلام کرده و رژیم آخوندی را مسبب آن دانستند. تظاهر کنندگان شعار می‌دادند: نه به آخوندها، حکومت آخوندی سرنگون. ننگ بر حکومت آخوندی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2762a4bb-e990-4308-9b84-f6b789586fa0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات