728 x 90

عملیات مشترک ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و گروه آماده آبی‌خاکی کرسارج

عملیات مشترک ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و گروه آماده آبی‌خاکی کرسارج
عملیات مشترک ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و گروه آماده آبی‌خاکی کرسارج

سایت سنتکام گزارش داد گروه ضربت ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و گروه آماده آبی‌خاکی کرسارج با واحد حمل‌ و نقل ۲۲تفنگدار دریایی در ۱۷تا ۱۸مه عملیات‌های مشترک انجام دادند.

بعد از این‌که گروه ضربت ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن در واکنش به شواهد معتبر تهدید به منطقه اعزام شد، این عملیاتها توانایی نیروی دریایی آمریکا برای بسیج کردن سریع داراییها و مجموع پلتفرمهای مختلف با قابلیتهای گوناگون عملیاتی را برجسته می‌کند.

 

آدمیرال جان وید، فرمانده گروه ضربت ۱۲ناو هواپیمابر گفت، ”مانورها و تمرینهایی که ما با اسکادران ششم آبی‌خاکی، واحد حمل‌ و نقل بیست و دوم تفنگدار دریایی و یو.اس.اس کرسارج انجام می‌دهیم هدفش افزایش قدرت کشندگی و انعطاف برای پاسخ به تهدیدات است و ایجاد بازدارندگی در برابر اقدامات بی‌ثبات کننده در این منطقه مهم.“

 

در این مانورها گروه ضربت ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و گروه آماده آبی‌خاکی کرسارج شماری تمرین مشترک برای ارتقاء که برای بهبود بخشیدن به تاکتیکهای عملیاتی در چند منطقه جنگی طراحی شده، انجام دادند. مانورها تمرین هوا به هوا، سرعت در آرایش گرفتن و مانور کردن و برقرار کردن ارتباطات مشترک برای امکانپذیر کردن سریع یک فضای فرماندهی و کنترل را در بر می‌گرفت..

عملیات‌های مشترک بین گروه ضربت ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و گروه آماده آبی‌خاکی کرسارج نشان‌دهنده تعهد قوی نیروی دریایی به حفاظت از آمریکا، پیشگیری از درگیری و حفظ منافع استراتژیک در سراسر جهان است. گروه ضربت ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و گروه آماده آبی‌خاکی کرسارج با واحد ۲۲حمل‌ و نقل نیروی تفنگ دار دریایی آمادگی دارند که به احتمالات عکس‌العمل نشان دهند و از نیروها و منافع آمریکا در منطقه دفاع کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d00e48dc-4b12-4b6c-9e77-f0fee4b6a68e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات