728 x 90

علی مطهری: بودن در فهرست سیاه اف‌.ای‌.تی‌اف سهم واکسن کرونای ایران را باطل کرد

علی مطهری
علی مطهری

علی مطهری نایب‌رئیس پیشین مجلس ارتجاع روز دوشنبه ۱ دیماه با تأکید براین‌که دلیل باطل شدن سهمیه واکسن ایران در سازمان بهداشت جهانی، قرار داشتن در فهرست سیاه اف‌.ای‌.تی.‌اف بوده است، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، باید در این باره پاسخگو باشد.
او در توئیتی نوشت: «به‌خاطر این‌که در لیست سیاه اف‌.ای‌.تی.‌اف قرار داریم نتوانستیم پنجاه میلیون دلار مبلغ سهمیه ایران از واکسن کرونای سازمان جهانی بهداشت برای هشت میلیون ایرانی را منتقل کنیم و سهمیه ایران باطل شد.»

مطهری در ادامه نیز نوشت: «مجمع تشخیص مصلحت نظام باید پاسخگو باشد».

اف‌.ای‌.تی.‌اف یا گروه ویژه اقدام مالی که در جهت مقابله با پول‌شویی و تروریسم مالی فعالیت می‌کند، به‌دلیل مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصویب برخی از لوایح، رژیم ایران را به فهرست سیاه خود بازگردانده و به این ترتیب ارتباطات بانکی این رژیم با جهان باز هم محدودتر شده است.

مخالفان تصویب این لوایح در رژیم آخوندی می‌گویند در صورت تصویب این دو لایحه، کمکهای مالی رژیم به گروهها و شبه‌نظامیان تروریستی وابسته به خود، در لبنان و عراق و ... ، با مشکل مواجه خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d52fb004-f676-4c23-9897-7bb80cca5f52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات