728 x 90

علی ربیعی: مسأله تحریم‌ها باید در دولت آینده حل شود

علی ربیعی
علی ربیعی

سخنگوی دولت روحانی حل مسأله برجام را موکول به روی کار آمدن رئیسی دانست و تصریح کرد: مسأله تحریم‌ها باید در دولت آینده حل شود.

علی ربیعی در روزنامه متعلق به دولت نوشت: برای دستیابی به قدرت اقتصادی در میان‌مدت نیاز به عبور از مانع تحریم‌هاست که باید در دولت آینده این مسأله حل شود. مانع دیگر بلاتکلیفی FATF است که باید از سر راه دولت برداشته شود. (روزنامه ایران ۱۲تیرماه)

عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب نیز نوشت: توپ برجام در زمین دولت آینده است و این هم روشن است که آمریکاییها تداوم این وضع را نمی‌پذیرند. (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۲تیرماه)

روزنامه حکومتی وطن امروز برجام را مهمترین چالش رئیسی دانست و نوشت: در حالی که زمان برگزاری دور هفتم مذاکرات وین برای احیای برجام نامشخص است، دولت آمریکا با گذشت زمان از بازگشت مؤثر به توافق هسته‌یی دور می‌شود. کاخ‌سفید نشانه‌های آشکاری از تمایل برای حصول یک «برجام بدون تضمین» از خود بروز می‌دهد و سرنوشت مذاکرات مبهم به‌نظر می‌رسد. این شاید مهمترین چالش رئیسی در دولتش باشد. او با برجام و مذاکرات احیای آن چه خواهد کرد؟ (روزنامه حکومتی وطن امروز ۱۲تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aed0fa8d-b3c3-4448-abe3-1905de0d856a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات