728 x 90

عضو کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع: بهتر است به تدریج قیمت حامل‌های انرژی را واقعی کنیم

گران شدن بنزین
گران شدن بنزین

فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع نسبت به گران کردن قیمت بنزین در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایسنا، ۱۳شهریور  گفت: با توجه به مصرف بالای بنزین، باید خود را آماده کنیم تا در مواقع نیاز، واردات بنزین نیز انجام دهیم و زمانی که این بنزین وارد می‌شود دولت باید سوبسیدی بپردازد تا با قیمت داخلی به دست مردم برسد. پس بهتر است که ما به تدریج قیمت حامل‌های انرژی را واقعی کنیم.
او گفته این اقدام باید به‌نحوی صورت گیرد که جامعه بتواند خود را تنظیم کرده و شوک اقتصادی یکباره به زندگی مردم وارد نشود.

فریدون عباسی در پاسخ به این پرسش که آیا در این دولت ممکن است قیمت بنزین افزایش یابد؟ بیان کرد: دولتها باید همیشه در زمان لازم تصمیم بگیرند و نباید کارها را عقب بیندازند.

لازم به یادآوری است که در آبان‌ماه ۱۳۹۸ در جریان تغییر قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در ایران مجموعهٔ اعتراضات مردمی و ضدحکومتی در سراسر ایران برگزار شد و شماری از معترضان به شهادت رسیدند.

 

گزارش یک هم‌وطن از تهران - شهرستان گلستان

«الان تو جاده چند پمپ‌بنزین آمدیم صف هست الآن این پمپ‌بنزین کلاً یک تلمبه آن هم یک شلینگش کار می‌کند پمپ چی گفته از بالا دستور اومده تا میتونید در ارائه سوخت محدودیت ایجاد کنید من نمیدونم این چه برنامه‌یی هست پمپ چی گفته هم بنزین داریم تلمبه‌ها سالمه هم نیرو داریم

من نمیدونم این مسئولان می‌خواهند چکار کنند این چه مسخره بازیه من الآن هر چی پمپ‌بنزین اومدیم همین داستانه الآن یک تلمبه داره با یک شلینگ کار می‌کند همه هم سالم همه هم بنزین دارن»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac99eac5-2ecd-473a-8ef4-af3afff6731e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات