728 x 90

عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع برای ایتالیا: به نظر می‌آید صرف احضار سفیر ایتالیا کافی نیست و باید پاسخ محکمتر و قاطع‌تر انجام شود

حضور خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا
حضور خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا

عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع برای ایتالیا:

به نظر می‌آید صرف احضار سفیر ایتالیا کافی نیست و باید پاسخ محکم‌تر و قاطع‌تر انجام شود

 

دستهای پشت‌پرده آرام آرام آشکار می‌شود و نشان می‌دهد که در ترور ۱۷هزار نفر اروپاییها و کشورهای غربی از ابتدا حامی مجاهدین بودند

 

خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۵تیر: علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس در واکنش به حضور مریم رجوی در پارلمان ایتالیا گفت: چرا اروپاییها آغوش خود را برای تروریست‌ها باز می‌کنند.

وی ادامه داد: البته دستهای پشت‌پرده آرام آرام آشکار می‌شود و نشان می‌دهد که در ترور ۱۷هزار نفر اروپاییها و کشورهای غربی از ابتدا حامی مجاهدین بودند.

سلیمی تأکید کرد: اسناد تروریست بودن مجاهدین بارها و بارها به سازمانهای بین‌المللی ارائه شده است. چطور این اقدام شنیع توسط پارلمان ایتالیا انجام می‌شود؟ این یک سؤال جدی است.

در هر حال این رفتار پارلمان ایتالیا با برخورد جدی جمهوری اسلامی روبه‌رو خواهد شد و اقدام بازدارنده و شدیدی در مقابل این رفتار انجام می‌شود تا درس عبرتی برای پارلمان ایتالیا و دیگر کشورهای غربی باشد.

باید پاسخ قاطعی آن گونه که شایسته این رفتار است توسط وزارت‌خارجه صورت بگیرد. به نظر می‌آید صرف احضار سفیر ایتالیا کافی نیست و باید پاسخ محکمتر و قاطع‌تر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پارلمان ایتالیا طی اقدامی تأمل برانگیز توسط برخی از اعضای سنا روز چهارشنبه - ۲۱تیر - در جلسه کمیته استماع خود، از مریم رجوی به‌عنوان مهمان ویژه جلسه خود دعوت به‌عمل آورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7b41838-9424-461b-8a77-abb48534cd0e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات