728 x 90

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: کسانی ممکن است مقوله حجاب را در مقام پرخاش و برخورد با نظام، تبدیل به یک اسلحه بکنند

سرکوب زنان با بهانه بدحجابی
سرکوب زنان با بهانه بدحجابی

در ادامه عربده‌های سرکوبگرانه سرکردگان رژیم برای سرکوب زنان، محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی ممکن است مقوله حجاب را در مقام پرخاش و برخورد با نظام، تبدیل به یک اسلحه بکنند. با این موارد باید برخورد بی‌حد و حصر شود.

هم‌چنین گفت: «یک موقع کسی ممکن است بگوید گرم است من نمی‌توانم زیر چادر و مقنعه باشم. یک مقداری هم موهایش دیده می‌شود یک موقعی یک کسی ممکن است این را در مقام پرخاش و برخورد با نظام یک اسلحه بکند. طبیعی است که با این موارد برخورد می‌شود و حدوحصری هم ندارد» (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱ مرداد).

فیاض زاهد، کارشناس و روزنامه‌نگار حکومتی هم ضمن هشدار  در مخالفت با حجاب اجباری  گفت مبدعان طرح حجاب چون نمی‌توانند مشکلات اصلی جامعه را حل کنند، در حال عملیات ایذایی هستند تا حواس مردم را به جای دیگری متوجه کنند.

هشدار فیاض زاهد، کارشناس حکومتی: تجربه ۹۶ نشان داد تا چه اندازه این بحران‌سازیهای مصنوعی (مانند طرح حجاب) می‌تواند خطرناک باشد و به سلاحی علیه خود نظام بدل شود. جامعه ایران عصبانی است. سر به سر دختران مردم نگذارید (خبرگزاری حکومتی اعتماد: ۱ مرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2593e48d-82a0-43ce-bdc1-dfb82453426f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات