728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: چهار بار برای انشعاب آب، مصرف آب، انشعاب فاضلاب و مصرف فاضلاب از مردم پول می‌گیریم

حسین حق وردی  عضو مجلس ارتجاع
حسین حق وردی عضو مجلس ارتجاع

حسین حق وردی عضو مجلس ارتجاع از شهریار روز چهارشنبه ۳شهریور در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیروی کابینه آخوند رئیسی گفت:

یک بار انشعاب آب می‌فروشیم به مردم از مردم پول می‌گیریم، یک بار مصرف آب را از مردم پول می‌گیریم، یک بار انشعاب فاضلاب می‌دهیم به مردم، پول می‌گیریم، یکبار هم مصرف فاضلاب چهار بار آب را به مردم می‌فروشیم، پول می‌گیریم.

وی افزود: عدم هماهنگی بین آب منطقه‌یی و آبفا موجب شده است که پساب تصفیه شده با هزینه‌های گزاف رها شود و مقداری جلوتر با پساب صنعتی مخلوط شده و باز به فاضلاب تبدیل گردد...

عضو مجلس ارتجاع با اشاره به بحران آب در کشور و بی‌عملی رژیم آخوندی در ادامه گفت: وزیر کنونی نیرو که در حوزه آب تخصص داشت تا همین روزها نتوانست اختلافات موجود در جهت استفاده از پسآب را که بین دو بخش وزارت نیرو یعنی آبفا و آب منطقه‌ای بود حل کند. ایشان که هیچ آشنایی با این حوزه ندارند چگونه خواهد توانست مشکلات مرتبط با انسجام بخشی دیوانی این وزارتخانه را حل کند؟

همان‌طور که می‌دانید بزرگترین و فوری‌ترین بحران انرژی کشور قطعی برق و کم‌آبی است که محرابیان نه تنها برای رفع این مشکلات برنامه‌ای ندارد، حتی افق روشنی هم برای آن تصور نکرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/031e5cb0-261b-40de-a2d0-4c692d43bc86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات