728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: مردم گلبهار باید مراقب باشند نه بیمار شوند و نه بمیرند چون نه بیمارستان دارند و نه آرامستان

حسین امامی‌راد عضو مجلس ارتجاع
حسین امامی‌راد عضو مجلس ارتجاع

حسین امامی راد عضو مجلس ارتجاع گفت: مردم شهر گلبهار ۱۲۰هزار نفری، باید مراقب باشند نه بیمار شوند و نه بمیرند چون نه بیمارستان دارند و نه آرامستان.

عضو مجلس ارتجاع در جلسه روز ۱۵دیماه خطاب به عین‌اللهی وزیر بهداشت رئیسی جلاد گفت: در کل حوزه انتخابیه گسترده و پراکنده با سه شهرستان چناران ، طرقبه و شاندیز و گلبهار و هفت شهر چناران، طرقبه و شاندیز، گلبهار، گلمکان، سید آباد و رادکان و نزدیک به ۳۰۰روستا و جمعیتی بیش از ۳۰۰هزار نفر، حتی یک بیمارستان دولتی وجود ندارد، یک بیمارستان دولتی سالهاست در گلبهار شروع به ساخت شده ولی متاسفانه پیشرفت چندانی نداشته است.

مردم شهر گلبهار ۱۲۰هزار نفری باید مراقب باشند نه بیمار شوند و نه بمیرند چون نه بیمارستان دارند و نه آرامستان. آیا چناران، طرقبه و شاندیز و گلبهار چه در شرایط سخت کرونایی و چه غیر از آن پذیرای سرریز بیماران و مبتلایان مشهد می‌باشد، داشتن بیمارستان دولتی در شرایط فعلی، تجهیز ویژه مراکز درمانی موجود، تکمیل کادر پزشکی و اختصاص پزشکان متخصص خواسته زیادی است؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/17519df2-c017-4658-8581-841a281de750"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات