728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: قد و قوارهٔ تیم اقتصادی رئیسی کوتاه‌تر از آن است که از پس بحران اقتصادی برآید

رحیمی جهان آبادی عضو مجلس ارتجاع
رحیمی جهان آبادی عضو مجلس ارتجاع

عضو مجلس ارتجاع تیم اقتصادی رئیسی را ناتوان از «گذر از شرایط بحران اقتصادی و تأمین مطلوب معیشت مردم» نامید و با طعنه به رئیسی گفت این دولت «یک فرماندهٔ کاربلد در تیم اقتصادی» ندارد.

رحیمی جهان آبادی ۲۵بهمن۱۴۰۱ با اشاره به‌وضعیت وخیم اقتصادی گفت: تیم اقتصادی دولت رئیسی «تاکنون کار‌های عمده اقتصادی انجام نداده‌اند و بیشتر در کار حفظ و نگهداری اموال هستند. بخشی هم از قوه قضاییه هستند که اصلاً با کار اقتصادی سر و کار ندارند. این دو طیف، تیم اقتصادی دولت را تشکیل داده‌اند».

این عضو مجلس ارتجاع با اشاره به‌فروپاشی اقتصادی دولت رئیسی را ناتوان از حل این بحران نامید و گفت: «برای گذر از شرایط بحران اقتصادی و تأمین مطلوب معیشت مردم، نیاز به تیمی خیلی قدرتمندتر از تیم فعلی در حوزه اقتصادی داریم... دولت رئیسی این مهارتهایی که اشاره کردم را ندارند و غالب تیم اقتصادی دولت فعلی، افرادی هستند که تجربه قابل قبولی در این امور نداشتند. بسیاری از این افراد اصلاً سابقه کار در وزارتخانه را نداشتند... نمی‌شود با افرادی که با دیپلماسی، سیاست خارجی، حکومت‌داری به مفهوم تخصصی آن، آشنا نیستند و از یک سری مجموعه نهاد‌های قضایی و عمومی بر سر کار آمده‌اند، اقتصاد را سر و سامان بدهیم».

رحیمی جهان آبادی با اشاره به‌وضعیت کنونی مردم اذعان کرد: «مردم ایران از نظر اوضاع اقتصادی، ناتوان و فلج شده‌اند و هیچ‌یک از راه‌کار‌های ارائه شده تیم اقتصادی دولت، نمی‌تواند به آنها کمک کند که بین دخل و خرج خودشان تعادل برقرار کنند».

عضو مجلس ارتجاع افزود: «با کاری که در یک هیأت دورهمی هم انجام می‌شود، نمی‌توان بحرانهای اقتصادی کشوری با این عظمت را مدیریت کرد... تیم اقتصادی دولت رئیسی حتی در حد و قواره برطرف کردن مشکلاتی که کشور دارد و مردم گرفتار آن هستند، نیست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea665ff9-7f74-4cfb-8255-b490a26d7d9c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات