728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: تیم اقتصادی دولت، کاملاً فشل است

جلال‌ محمودزاده عضو مجلس ارتجاع
جلال‌ محمودزاده عضو مجلس ارتجاع

جلال‌ محمودزاده عضو مجلس ارتجاع با حمله به وزیرخارجه رژیم امیرعبداللهیان، گفت: با این وزیر خارجه‌، با کشور یک میلیونی هم نمی‌توانیم ارتباط برقرار کنیم. در انتخاب مدیران، افراد را خودی و غیرخودی کرده‌اند. ما در وضعیت خوبی به سر نمی‌بریم. در شرایط تحریم هستیم و تعاملات بین‌المللی ما ضعیف است. برجام و FATF را به نتیجه نرساندیم و از نظر اقتصادی در لیست سیاه بین‌المللی قرار داریم. این موارد مشکلات بزرگی هستند. تیم اقتصادی دولت، کاملاً فشل است.

این عضو مجلس ارتجاع می‌گوید: دولت در انتخاب مدیران، افراد را خودی و غیرخودی کرده است. از این‌رو، بیش از ۵۰درصد از مدیران جامعه را از گردونه خارج کرده‌اند؛ یعنی این‌ها را از قطار اجرایی کشور پیاده کردند.

همچنین وی گفت مثلاً عراق که کشور بغل دست ما است، گندم را از کشاورز، کیلویی ۳۶ هزار تومان خریداری می‌کند، ولی ما قیمت خرید گندم را ۱۳ هزار تومان اعلام کردیم، یعنی اختلاف قیمت بین دو کشور همسایه عراق و ایران ۲۳ هزار تومان است. حالا اگر ما روی ۱۳ هزار تومان پافشاری کنیم، گندم قاچاق می‌شود که الان هم این قاچاق شروع شده است. فعلاً برداشت مناطق سردسیر شروع نشده که اگر بشود وضع بدتر خواهد شد (سایت رویداد ۲۴ رژیم ۴اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43ce27f9-e697-4c37-9d45-a839c4c4de1d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات