728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: تنها راه استیضاح روحانی است

جبار کوچکی‌نژاد
جبار کوچکی‌نژاد

جبار کوچکی‌نژاد روز ۱۸تیر با تأکید بر استیضاح روحانی در مجلس انقباضی رژیم گفت کشور ما در مقطع خاص از تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته، اخطار می‌کنم اگر همه ارکان نظام مراقب نباشند خسارت سنگینی به نظام تحمیل می‌شود. اگر مصلحت نظام باشد تنها راه استیضاح آقای رئیس‌جمهور است.

جبار کوچکی‌نژاد ۱۸تیر۹۹: «کشور ما در مقطع خاص از تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته به‌عنوان کسی که ۴۰سال در مسائل سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی نظام حضور فعال داشته‌ام اخطار می‌کنم اگر همه ارکان نظام به‌ویژه نمایندگان که امیدی در دل مردم ایجاد کرده‌اند، مراقب نباشند خسارت سنگینی به نظام تحمیل می‌شود.

صراحتا عرض کنم امروز خارج از جناح های سیاسی، دو تفکر و اندیشه در کشور حاکم است؛ تفکر «ما می‌توانیم» و تفکر ما نمی‌توانیم».

اگر امروز مردم به مجلس یازدهم امید بسته‌اند، به‌دنبال این تفکر هستند که «ما می‌توانیم» و تلاش دارند دولت بعدی را هم از این تفکر که از جنس مردم و انقلاب باشد انتخاب کنند.

اما تفکر «ما نمی‌توانیم» یعنی تفکری غیرخودی یعنی تفکری که خط سازش را از روز پیروزی انقلاب تا امروز ادامه می‌دهد همان تفکری که بخش وسیعی از دولت را در چنگ خود دارد همان تفکری که برجام را به ملت تحمیل کرده است؛ همان تفکری که فتنه ۸۸ و دیگر فتنه‌ها را مورد حمایت قرار داد تفکری که امروز با نامه‌نگاری می‌خواهند خیانت ۴۰ساله خودشان را پاک جلوه دهد تفکری که اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته تفکری که همیشه با دشمنان نظام در داخل هماهنگ عمل می‌کرد.

همکاران عزیز امروز گرچه سؤال از آقای رئیس‌جمهور وظیفه شرعی و انقلابی شما است ولی مجلس دهم با همه کارشکنیها همین جنس سؤالها را از رئیس‌جمهور کرد ولی هیچ [قطعی] تغییری در رفتار دولت ایشان پدید نیآمد اگر مصلحت نظام باشد، تنها راه استیضاح آقای رئیس‌جمهور می‌باشد که می‌تواند فصل جدیدی از تحولات را در مدیریت اجرایی کشور ایجاد کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2f57ab4-ae63-4589-9207-df8d603ecced"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات